han vil bare ikke forstå det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Sujan

Mig og min kæreste/ex. Har haft et par turbulente år.. og i februar flyttede jeg pga. Løgn og svigt fra hans side..

Han har siden været her hver dag og besøge sin datter. Han spiser her gerne og vi hygger alle 3. Vi har ikke afsluttet forholdet helt selvom jeg er flyttet. Jeg er meget i tvivl om hvad der skal ske, da jeg mener man skal kæmpe for det hvis man har børn sammen.

I dag snakker vi så sammen. Jeg tror ikke jeg kan få tilliden tilbage og mener måske at det er bedst at afslutte forholdet og komme videre, så vi ikke rigtig kommer nogle vejne.

Det vil han simpelthen ikke acceptere.. han siger vi skal flytte hjem, han han ikke leve uden på og han vil aldrig holde op med at kæmpe for os.
Prøver så at sige at vi jo har prøvet, men går ikke rigrig.. men han nægter at acceptere det.. og får mig jo selvfølgelig til at tvivle og føle at jeg ikke kæmper nok for det..
Men gid han dog ville acceptere realiteterne i stedet for bare at nægte.. det løser jo ikke noget!!!

Ihhhh skulle bare lige ud med mine frustrationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Dustmuz

Tja, nu jeg godt nok en fyr. meeeeeeeeeen, kommentere nu alligevel.

Hvis du selv syntes du har kømpet nok for det, og ikke ser nogen anden vej, end at i går hver til sit, så må det jo være sådan.

Dog har i jo stadig barn sammen, som i begge kan bruge tid på, og spendere tid sammen med, nbåde hver for sig og sammen..

nu ved jeg ikke hvad jeres problemer har været angående løgn og svigt, og er heller ikke interesseret i og vide dette.
men du skal spørge dig selv om det du skriver her.
Hvad ville jeg gøre i sådanne situation..

Svaret for MIG, er forholdsvis nemt, jeg ville gå hver til sit, og bibeholde kontakten med modparten i det omfang det falder mig naturligt.
Selvfølgelig vil der være tider, hvor denne kontakt er påkrævet da man har barn sammen..

Bare mit besyv på dette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.