Pco - ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Lotte90

Sidst jeg var hos min gyn. sagde han, at næste gang jeg fik min mens skulle jeg få en tid derude, da han så kunne sørge for, at jeg får min mens 14 dage efter. Men hvordan "sørger" han lige for det??
Er det med det som hedder ægløsningssprøjte? og i så fald, hvordan fungere det ?

Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

tarkoflen

Altså han kan styre din mens med p-piller ellers ved jeg ikke hvad han mener... Synes også det virker sjovt hvis det er meningen at du skal have mens så tæt på hinanden... Hvis det er ægløsningen han vil have til at passe med 14 dage efter, så tror jeg det er for at finde ud af, hvornår du skal have ægløsningssprøjten..

Anmeld

28. juni 2012

Lotte90

tarkoflen skriver:

Altså han kan styre din mens med p-piller ellers ved jeg ikke hvad han mener... Synes også det virker sjovt hvis det er meningen at du skal have mens så tæt på hinanden... Hvis det er ægløsningen han vil have til at passe med 14 dage efter, så tror jeg det er for at finde ud af, hvornår du skal have ægløsningssprøjten..

Ups, ja undskyld.. Det er ægløsningen han vil have til at komme 14 dage efter mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.