Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Massere drengetøj sælges skal afhentes i måløv 2760
Ca 100 dele mest i 56-62-68 også lidt i de andre str.
meget pænt noget ikke brugt og det andet er lidt brugt..
Skal afhentes inden weekenden..
BYD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Massere drengetøj sælges skal afhentes i måløv 2760 Ca 100 dele mest i 56-62-68 også lidt i de andre str. meget pænt noget ikke brugt og det andet er lidt brugt.. Skal afhentes inden weekenden.. BYD
Hvad har du tænkt af pris?
StaldLiljas skriver: Massere drengetøj sælges skal afhentes i måløv 2760 Ca 100 dele mest i 56-62-68 også lidt i de andre str. meget pænt noget ikke brugt og det andet er lidt brugt.. Skal afhentes inden weekenden.. BYD
lottemusen skriver: Hvad har du tænkt af pris?
Havde håbet omkring 350-400 kr
Amagerpigen82 skriver: Jeg kunne godt være interesseret. Ryger I? Har I husdyr? Og hvilket vaskemiddel er det vasket med? Kærlig hilsen en allergiker, der venter barn med en allergiker
Jeg kunne godt være interesseret. Ryger I? Har I husdyr? Og hvilket vaskemiddel er det vasket med? Kærlig hilsen en allergiker, der venter barn med en allergiker
Ryger nej, men noget af tøjet har dog været med ude ved folk der ryger/lugter af røg kan næsten ikke undgåes..
Ingen dyr..
Vaskemiddel for det meste neutralt
StaldLiljas skriver: Ryger nej, men noget af tøjet har dog været med ude ved folk der ryger/lugter af røg kan næsten ikke undgåes.. Ingen dyr.. Vaskemiddel for det meste neutralt
Amagerpigen82 skriver: Super. Jeg tager det for 300 kr hvis du er frisk på en hurtig handel (gider ikke forhandle yderligere om prisen sorry). Jeg kan hente det i Måløv torsdag eller fredag sen eftermiddag i nærheden af station eller Hovedgaden
Super. Jeg tager det for 300 kr hvis du er frisk på en hurtig handel (gider ikke forhandle yderligere om prisen sorry). Jeg kan hente det i Måløv torsdag eller fredag sen eftermiddag i nærheden af station eller Hovedgaden
Det er helt ok
Jeg bor lige bag ved hovedgaden så du kommer bare gerne torsdag da jeg ikke er hjemme fredag...
StaldLiljas skriver: Det er helt ok Jeg bor lige bag ved hovedgaden så du kommer bare gerne torsdag da jeg ikke er hjemme fredag...
Amagerpigen82 skriver: Super sender dig en pb.
Super sender dig en pb.
Super
Solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128