Se se se !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Mig24

Se min dejlige lille killing den er bare så sød, jeg elsker hende
Hun sover over det hele, hun bider i min og min mand's fødder. Hun leger og hopper rundt, hun elsker at snakke hver time kommer hun hen til mig ligger sig på mit bryst og snakker Aner self... ikke hvad hun siger, bare jeg kunne forstå hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

1Wish

Nååårh hvor er hun bare søøød  Hva hedder hun?

Anmeld

27. juni 2012

Mig24

MissIce skriver:

Nååårh hvor er hun bare søøød  Hva hedder hun?

Tak

Godt spørgsmål  Jeg kalder hende baby, skat, mors pige  Hun har ikke noget navn i nu he he, da jeg ikke har tænkt over det.  

Anmeld

27. juni 2012

1Wish

Mig24 skriver:

Tak

Godt spørgsmål  Jeg kalder hende baby, skat, mors pige  Hun har ikke noget navn i nu he he, da jeg ikke har tænkt over det.  

Nå ok, det kommer jo nok

Jeg har selv sådan en lille én her, han er godt nok 2 år, men stadig lille og sød 

Han hedder Zimba 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2012

Miss Church

Årh hvor er den bare sød! Kan godt huske da min kat var så lille. Hun er stadig sød, men ikke så lille mere Det er så dejligt når de kommer og putter. Min kat kommer tit om natten og putter sig ind til mig  

Jeg synes hun skal hedde Bibi Det ville jeg gerne have at vores skulle hedde, men den var kæresten ikke med på  

Anmeld

27. juni 2012

Peanut

Årh hvor ser hun sød ud 

Hvor gammel er hun? Hun ser ikke ret stor ud..

Anmeld

27. juni 2012

JanetBJ

åååååh den minder om min Milo den er også gråstribet mis .. dejlig lille mis, bider i tæer og jagter ens ben haha . dejlig lille kat ..

Anmeld

27. juni 2012

Clisolka

Aaaaaarw der blev jeg lige smask-forelsket! Hvor er hun dejlig!!! Elsker sådanne små mislinger 

Anmeld

27. juni 2012

jydeinden

Mig24 skriver:

Se min dejlige lille killing den er bare så sød, jeg elsker hende
Hun sover over det hele, hun bider i min og min mand's fødder. Hun leger og hopper rundt, hun elsker at snakke hver time kommer hun hen til mig ligger sig på mit bryst og snakker Aner self... ikke hvad hun siger, bare jeg kunne forstå hende

nårh sød lille størrelse

Anmeld

27. juni 2012

Mig24

Babymor2010 skriver:

Aaaaaarw der blev jeg lige smask-forelsket! Hvor er hun dejlig!!! Elsker sådanne små mislinger 

JA Jeg er også bare helt forelsket i hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.