Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se min dejlige lille killing den er bare så sød, jeg elsker hende Hun sover over det hele, hun bider i min og min mand's fødder. Hun leger og hopper rundt, hun elsker at snakke hver time kommer hun hen til mig ligger sig på mit bryst og snakker Aner self... ikke hvad hun siger, bare jeg kunne forstå hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nååårh hvor er hun bare søøød Hva hedder hun?
MissIce skriver: Nååårh hvor er hun bare søøød Hva hedder hun?
Tak
Godt spørgsmål Jeg kalder hende baby, skat, mors pige Hun har ikke noget navn i nu he he, da jeg ikke har tænkt over det.
Mig24 skriver: Tak Godt spørgsmål Jeg kalder hende baby, skat, mors pige Hun har ikke noget navn i nu he he, da jeg ikke har tænkt over det.
Nå ok, det kommer jo nok
Jeg har selv sådan en lille én her, han er godt nok 2 år, men stadig lille og sød
Han hedder Zimba
Årh hvor er den bare sød! Kan godt huske da min kat var så lille. Hun er stadig sød, men ikke så lille mere Det er så dejligt når de kommer og putter. Min kat kommer tit om natten og putter sig ind til mig
Jeg synes hun skal hedde Bibi Det ville jeg gerne have at vores skulle hedde, men den var kæresten ikke med på
Årh hvor ser hun sød ud
Hvor gammel er hun? Hun ser ikke ret stor ud..
åååååh den minder om min Milo den er også gråstribet mis .. dejlig lille mis, bider i tæer og jagter ens ben haha . dejlig lille kat ..
Aaaaaarw der blev jeg lige smask-forelsket! Hvor er hun dejlig!!! Elsker sådanne små mislinger
Mig24 skriver: Se min dejlige lille killing den er bare så sød, jeg elsker hende Hun sover over det hele, hun bider i min og min mand's fødder. Hun leger og hopper rundt, hun elsker at snakke hver time kommer hun hen til mig ligger sig på mit bryst og snakker Aner self... ikke hvad hun siger, bare jeg kunne forstå hende
nårh sød lille størrelse
Babymor2010 skriver: Aaaaaarw der blev jeg lige smask-forelsket! Hvor er hun dejlig!!! Elsker sådanne små mislinger
JA Jeg er også bare helt forelsket i hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128