Åh neej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

Først og fremmest vil jeg takke jer for at have læst mit emne, og håber i kan svare mig på det  

Jeg er virkelig rystet lige nu, jeg aner ikke om hvad det er, eller om hvad det kan være..Men jeg dyrkede sex med min mand for 2-3 dage siden og efter samlejen blødte jeg lidt (PLETBLØDNING) men så idag da jeg stod op, havde jeg blødt lidt mere med små slim klumper agtigt
Hvad kan det være? Kender i noget til det  Er jeg mon gravid?

Jeg kan lige fortælle jer, at min sidste menstruation startede den 8/6-2012 og sluttede den 13/6-2012, her igår har jeg haft lidt ondt for neden, og i maven, også lidt i ryggen og ude i siderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Først og fremmest vil jeg takke jer for at have læst mit emne, og håber i kan svare mig på det  

Jeg er virkelig rystet lige nu, jeg aner ikke om hvad det er, eller om hvad det kan være..Men jeg dyrkede sex med min mand for 2-3 dage siden og efter samlejen blødte jeg lidt (PLETBLØDNING) men så idag da jeg stod op, havde jeg blødt lidt mere med små slim klumper agtigt
Hvad kan det være? Kender i noget til det  Er jeg mon gravid?

Jeg kan lige fortælle jer, at min sidste menstruation startede den 8/6-2012 og sluttede den 13/6-2012, her igår har jeg haft lidt ondt for neden, og i maven, også lidt i ryggen og ude i siderne.

jeg tror ikke du er gravid endnu ... nogengange gør kroppen  bare nogle forunderlige ting... 

Normalt hører graviditet og blødning jo ikke sammen.. 

Jeg tror det er en pletblødning du har haft 

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

jeg tror ikke du er gravid endnu ... nogengange gør kroppen  bare nogle forunderlige ting... 

Normalt hører graviditet og blødning jo ikke sammen.. 

Jeg tror det er en pletblødning du har haft 

Tusind tak for svaret, der er vist ingen der kunne finde ud af og svare bortset fra dig self...

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tusind tak for svaret, der er vist ingen der kunne finde ud af og svare bortset fra dig self...

nej det ser umiddelbart ikke sådan ud ? :s men håber du kan bruge svaret

Anmeld

28. juni 2012

babymus77

Godmorgen :-) Tænker du måske har ægløsning nu?? Det måske derfor du har lidt smerter i siderne og lidt plet blødning??? :-) Det kan man ihvertfald have i den forbindelse... Så vil du gerne være gravid så på manden de dage her;-))

Anmeld

28. juni 2012

Kay

tænker også det kan være æl... da der er nogle der oplever pletbrødninger og bliver ømme... og det passer jo oki med tidspunktet for sidste mens...

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Hmm, ok men det bare lidt underligt? kan man have ÆL i 6 dage med pletblødning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.