Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Først og fremmest vil jeg takke jer for at have læst mit emne, og håber i kan svare mig på det Jeg er virkelig rystet lige nu, jeg aner ikke om hvad det er, eller om hvad det kan være..Men jeg dyrkede sex med min mand for 2-3 dage siden og efter samlejen blødte jeg lidt (PLETBLØDNING) men så idag da jeg stod op, havde jeg blødt lidt mere med små slim klumper agtigt Hvad kan det være? Kender i noget til det Er jeg mon gravid? Jeg kan lige fortælle jer, at min sidste menstruation startede den 8/6-2012 og sluttede den 13/6-2012, her igår har jeg haft lidt ondt for neden, og i maven, også lidt i ryggen og ude i siderne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Først og fremmest vil jeg takke jer for at have læst mit emne, og håber i kan svare mig på det Jeg er virkelig rystet lige nu, jeg aner ikke om hvad det er, eller om hvad det kan være..Men jeg dyrkede sex med min mand for 2-3 dage siden og efter samlejen blødte jeg lidt (PLETBLØDNING) men så idag da jeg stod op, havde jeg blødt lidt mere med små slim klumper agtigt Hvad kan det være? Kender i noget til det Er jeg mon gravid? Jeg kan lige fortælle jer, at min sidste menstruation startede den 8/6-2012 og sluttede den 13/6-2012, her igår har jeg haft lidt ondt for neden, og i maven, også lidt i ryggen og ude i siderne.
jeg tror ikke du er gravid endnu ... nogengange gør kroppen bare nogle forunderlige ting...
Normalt hører graviditet og blødning jo ikke sammen..
Jeg tror det er en pletblødning du har haft
Camillos skriver: jeg tror ikke du er gravid endnu ... nogengange gør kroppen bare nogle forunderlige ting... Normalt hører graviditet og blødning jo ikke sammen.. Jeg tror det er en pletblødning du har haft
Tusind tak for svaret, der er vist ingen der kunne finde ud af og svare bortset fra dig self...
Anonym skriver: Tusind tak for svaret, der er vist ingen der kunne finde ud af og svare bortset fra dig self...
nej det ser umiddelbart ikke sådan ud ? :s men håber du kan bruge svaret
tænker også det kan være æl... da der er nogle der oplever pletbrødninger og bliver ømme... og det passer jo oki med tidspunktet for sidste mens...
Hmm, ok men det bare lidt underligt? kan man have ÆL i 6 dage med pletblødning?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128