Andre med syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

CamillaSoefelt

Hej alle.

Min søn er gået hen og blevet syg. Feber, hoste og sløj... Bortset fra det er han frisk og leger og hygger. Vi har været ved lægen og der var ikke noget.

Vi skal til Alcudia fredag morgen og håber SÅ meget han er rask der?

Vil derfor høre om nogen af jeres børn har været syge med det jeg beskriver og hvor længe det var om at gå væk?

Please hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Klumpe-dumpe

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle.

Min søn er gået hen og blevet syg. Feber, hoste og sløj... Bortset fra det er han frisk og leger og hygger. Vi har været ved lægen og der var ikke noget.

Vil derfor høre om nogen af jeres børn har været syge med det jeg beskriver og hvor længe det var om at gå væk?

Please hjælp!!

Min datter har lige haft den omgang.... Hendes sygperioder kan man ikke regne med, da hun er for tidlig født og altid tager evighedsstudents om at komme over div sygdomme, men hvis han ellers er frisk ville jeg da bare pakke snotklude og så af Stig afsted på fredag... God ferie.

Anmeld

27. juni 2012

CamillaSoefelt

Ariel skriver:

Min datter har lige haft den omgang.... Hendes sygperioder kan man ikke regne med, da hun er for tidlig født og altid tager evighedsstudents om at komme over div sygdomme, men hvis han ellers er frisk ville jeg da bare pakke snotklude og så af Stig afsted på fredag... God ferie.

Okay... Hm, er bare så bange for der sker noget dernede hvor han feks sku have haft penicillin el noget... Hader tanken om at være så langt væk hjemmefra med et sygt barn;(... Kan se at dem med børn i Jylland er på penicillin. Var din datter det?

Anmeld

27. juni 2012

MorDk

Vores søn har snottet, hostet og har haft feber i 4 dage ... vi er nu på 5.dagen...  God bedring med din dreng.... og god ferie...

(jeg sys I skal tage afsted)

Anmeld

27. juni 2012

CamillaSoefelt

MorDk skriver:

Vores søn har snottet, hostet og har haft feber i 4 dage ... vi er nu på 5.dagen...  God bedring med din dreng.... og god ferie...

(jeg sys I skal tage afsted)

Åh no... Det var dårligt nyt! Tænker bare, hvad sjov er der ved at være på ferie med feber;(?

Er han på penicillin eller?

Anmeld

27. juni 2012

Sabina

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle.

Please hjælp!!

Jep oliver havde det i en uge med meget høj feber. Men han har været syg on and off siden. 1 maj pga. Dp start

God bedring

Anmeld

27. juni 2012

MorDk

CamillaSoefelt skriver:

Åh no... Det var dårligt nyt! Tænker bare, hvad sjov er der ved at være på ferie med feber;(?

Er han på penicillin eller?

Nej det er han ikke...

Min dreng har feber on/off. Og han virker frisk nok men bliver lidt sjløv efter et par timer... det er så svært med de små for de kan få feber liiige med et og pludselig er det væk igen.

Selvfølgelig, hvis jeres dreng er febersyg og meget sløj og ikke magter noget... så er det nok ikke så smart at tage afsted. MEN... jeg krydser fingre for at I kommer afsted og han får det bedre!

Anmeld

27. juni 2012

Klumpe-dumpe

CamillaSoefelt skriver:

Okay... Hm, er bare så bange for der sker noget dernede hvor han feks sku have haft penicillin el noget... Hader tanken om at være så langt væk hjemmefra med et sygt barn;(... Kan se at dem med børn i Jylland er på penicillin. Var din datter det?

Det kan jeg godt forstå du er, men selvom han ikke var lidt skidt-mas nu kunne det jo alligevel ske dernede

Nej hun har heldigbis ikke været på penicillin i denne omgang, "bare" hoste-snot og atter snot....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.