Min hund bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

M&N

Hejsa.

Min hund fødte sine 3 små hvalpe 9. maj 2012 - hun klarede fødslen rigtig godt og kom dagen efter til dyrlægen og fik tjekket sig, fik kalk sprøjte og en sprøjte der gik ind og fik hendes livmoder til at trække sig sammen.

Hun blødte ikke de første 2-3 ugers tid. 7. juni skulle hun have trukket mælketænder ud, og fik spurgt dyrlægen, om hvorfor hun blødte og hvad det betød. De sagde at det så ikke ud til at være noget alvorligt og det skal lige siges hun ikke er ændret i sin adfærd, hun leger, er glad og spiser.

Her d. 9/7 er der gået 1 måned, men det bekymrer mig at hun stadig bløder trods dyrlægen sagde der måtte gå en måned mere, så skulle hun til tjek, hun har jo ikke blødt ligefra fødslen men lidt efter.

Jeg tænker at hun måske skal have en sprøjte mere af det der får hendes livmoder til at trække sammen?

Det er bare så usmart hun går og bløder på gulvet og andre ting, vores hanhund går og tror hun er i løbetid (dog ikke i samme grad som løbetid!!!!), så de går begge rundt i bodystocking...

Hvalpene skal snart op og vaccineres osv og regner med at spørge, men det jeg ville spørge om, om nogle herinde som har/haft tæver som har fået hvalpe, har blødt og hvor længe osv?

Hun er slet ikke påvirket af blødningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Aabye

Havde det været min hund havde jeg ringet til dyrlægen.. 

Anmeld

27. juni 2012

M&N

Line - med Bobben skriver:

Havde det været min hund havde jeg ringet til dyrlægen.. 

Har jo snakket med dyrlægen som også har undersøgt hende, som sagde der måtte gå en måned fra d. 7 juni .. Der er jo ikke gået en måned endnu, tænker bare, om en sprøjte til kunne hjælpe det på afveje, hun er jo ikke påvirket, udover at hun skal gå rundt med den bodystocking  ..

Anmeld

27. juni 2012

Aabye

BabyWish2012 <3 skriver:

Har jo snakket med dyrlægen som også har undersøgt hende, som sagde der måtte gå en måned fra d. 7 juni .. Der er jo ikke gået en måned endnu, tænker bare, om en sprøjte til kunne hjælpe det på afveje, hun er jo ikke påvirket, udover at hun skal gå rundt med den bodystocking  ..

Jeg havde stadig givet dyrlægen et kald mere.. Better safe than sorry.. 

Anmeld

27. juni 2012

Isabella_mor

når vi mennesker har født. kan vi også godt gå og bløde i en måneds tid.,

og det er simpelthen fordi at der hvor moderkagen har siddet på livmoderen, at det ikke er helet endnu, det tager lidt tid..

men kontakt endelig dyrlægen igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.