Hvor meget tænker I over PB???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

piap

Ja som overskriften lyder hvor meget tænker i over PB (projekt baby) ?? og hvor stor indflydelse har det mon på om man bliver gravid???

min veninde og jeg sad nemlig og snakkede om det den anden dag, hvor hun så spørger: er du gravid?? og jeg svare så nej jeg er bare erotisk buttet  det er ikke nogen hemmelighed at vi (min mand og jeg) gerne vil ha nr 2 NU. vi har prøvet lige siden vores bryllup men fik min mens her for 14 dage siden, men kunne heller ikke andet en tænke på PB efter bryllupet, nu er det kun når nogen spørger til om jeg er gravid jeg tænker på det. min veninde tror at når man ikke tænker på det heletiden så kommer det helt narturlig. så nu vil vi endelig gerne høre jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Holbæktrunten

piap skriver:

Ja som overskriften lyder hvor meget tænker i over PB (projekt baby) ?? og hvor stor indflydelse har det mon på om man bliver gravid???

min veninde og jeg sad nemlig og snakkede om det den anden dag, hvor hun så spørger: er du gravid?? og jeg svare så nej jeg er bare erotisk buttet  det er ikke nogen hemmelighed at vi (min mand og jeg) gerne vil ha nr 2 NU. vi har prøvet lige siden vores bryllup men fik min mens her for 14 dage siden, men kunne heller ikke andet en tænke på PB efter bryllupet, nu er det kun når nogen spørger til om jeg er gravid jeg tænker på det. min veninde tror at når man ikke tænker på det heletiden så kommer det helt narturlig. så nu vil vi endelig gerne høre jeres erfaringer

Jeg tænkte MEGET på det - og blev gravid i første hug...

Nu er vi ikke i gang med PB, men jeg tænker meget på det... Nok fordi min mand har haft det svært med Noah (og stadig har det), så er bange for at jeg aldrig får en til... og det vil jeg så gerne have...

Anmeld

27. juni 2012

piap

Holbæktrunten skriver:

Jeg tænkte MEGET på det - og blev gravid i første hug...

Nu er vi ikke i gang med PB, men jeg tænker meget på det... Nok fordi min mand har haft det svært med Noah (og stadig har det), så er bange for at jeg aldrig får en til... og det vil jeg så gerne have...

synes det er svært og lade som ingenting når andre rundt omkring en bliver gravide eller de spørger til hvordan går det med PB  hader næsten når vi møder nogen vi ikke har set i et stykke tid og så de spørger til det...

Anmeld

27. juni 2012

babymus77

Hele min hverdag var næsten" åhh håber jeg bliver gravid næste gang" men skete intet!!! Den måned jeg blev gravid, havde jeg tænkt at jeg ville kontakte min læge, da der jo måtte være noget galt med mig.... Og Så blev jeg gravid;-)). Jeg tror det påvirker meget!!! Jeg brugte mange penge på æl test og graviditets test.... Så tror klart det har en indvirkning;-)

Anmeld

1. juli 2012

AML

Jeg tænker ALT for meget på det.. Jeg kan simpelthen bare ikke lade være.. Jeg googler - bare der er det mindste og læser om alle mulige forskellige ting. Jeg er faktisk ved at blive skør af, at tænke så meget over det - ønsker det så brændende 

- Jeg går og bilder mig ind, at hvis jeg tænker for meget over det, så går der længere tid.. og hver måned siger jeg til mig selv, at nu skal jeg tage en slapper med alt det BP - men jeg kan F*ndme ikke lade være :/ 

ØV 

Anmeld

1. juli 2012

B&J

jeg tror ikke jeg er helt alm. jeg tænker slet ikke over det

det gjorde jeg ikke første gang vi skulle prøve at lave daniel. vi blev selv lidt chokket over det kun tog 3mdr 

men kan da sagtens følge folk hvis de har prøvet længe og det så ikke lykkes

Anmeld

1. juli 2012

2babygirls

piap skriver:

Har tænkt over det meget begge gange.
1. gang tog det 5 forsøg og 2. gang tog det 3 forsøg
Her anden gang læste jeg meget om symptomer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.