Håber - , hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Bella89

Hej Piger

Jeg hadet, efter udregning, ægløsning d. 19.06.12 og vi hadet self. sex d. 18-19-20. På dag 4-5 efter ægløsning får jeg vildt ondt i underlivet som en trykken, når jeg sætter mig eller rejser mig op på dag 5 går det over af sig selv igen.
- efter dét, når vi har sex sammen, har jeg ondt i underlivet, som om han "kommer for langt op" selvom han ikke gør det. Dette er det eneste tidspungt jeg har smerte Jeg tænker, er jeg gravid :?
Det er nu 4 mdr. i træk vi prøver på baby

- syntes ikke det vises tegn på at være gravid, men er jo også kun 4+1 hvis jeg er gravid.

- Er der andre der har prøvet noget som det

Det skal lige siges at, i sidste mdr. fik jeg ondt 2 dage efter ægløsning, og vi tog en test for sjov i uge 4, og fik en meget meget svag to streger at se, 3 dage efter får jeg voldsomt ondt i underlivet i nogle timer, og så forsvinder det. Får derefter mit lort som jeg skulle

undskyld mine ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

MorTilVictoria

Bella89 skriver:

Hej Piger

Jeg hadet, efter udregning, ægløsning d. 19.06.12 og vi hadet self. sex d. 18-19-20. På dag 4-5 efter ægløsning får jeg vildt ondt i underlivet som en trykken, når jeg sætter mig eller rejser mig op på dag 5 går det over af sig selv igen.
- efter dét, når vi har sex sammen, har jeg ondt i underlivet, som om han "kommer for langt op" selvom han ikke gør det. Dette er det eneste tidspungt jeg har smerte Jeg tænker, er jeg gravid :?

- syntes ikke det vises tegn på at være gravid, men er jo også kun 4+1 hvis jeg er gravid.

Det skal lige siges at, i sidste mdr. fik jeg ondt 2 dage efter ægløsning, og vi tog en test for sjov i uge 4, og fik en meget meget svag to streger at se, 3 dage efter får jeg voldsomt ondt i underlivet i nogle timer, og så forsvinder det. Får derefter mit lort som jeg skulle

undskyld mine ord

tag en test 

Anmeld

27. juni 2012

Bella89

MorTilVictoria skriver:

tag en test 

Tror ikke jeg kan se det så tidligt

Anmeld

27. juni 2012

MorTilVictoria

Bella89 skriver:

Tror ikke jeg kan se det så tidligt

hvornår havde du sidst mens?

Anmeld

27. juni 2012

Bella89

MorTilVictoria skriver:

hvornår havde du sidst mens?

05.06.12

Anmeld

27. juni 2012

Line8700

Er din mens meget stabil? hvornår skulle du så have haft den? man siger jo at man gerne skal gå 5-7 dage over før man kan teste, men det er jo meget forskelligt, hvornår man kan teste positivt

Anmeld

27. juni 2012

Bella89

Line8700 skriver:

Er din mens meget stabil? hvornår skulle du så have haft den? man siger jo at man gerne skal gå 5-7 dage over før man kan teste, men det er jo meget forskelligt, hvornår man kan teste positivt

Den er meget stabil der er 31 dage mellem hvert mens.
Jeg skal have min næste mens. D. 5.7.12
Og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst testede positiv med min datter det er jo snart 4 år siden

Anmeld

27. juni 2012

Line8700

Bella89 skriver:

Den er meget stabil der er 31 dage mellem hvert mens.
Jeg skal have min næste mens. D. 5.7.12
Og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst testede positiv med min datter det er jo snart 4 år siden

Så tror jeg det eneste du kan gøre er at væbne dig med tålmodighed.

Vent til du er gået et par dage over, og se om der er gevindst

Anmeld

27. juni 2012

Bella89

Line8700 skriver:

Så tror jeg det eneste du kan gøre er at væbne dig med tålmodighed.

Vent til du er gået et par dage over, og se om der er gevindst

Ja, der er nok ikke andet for men håber da også der er bid

Anmeld

27. juni 2012

2babygirls

Bella89 skriver:

Hej Piger

undskyld mine ord

Du er kun 3+1 så det er først i næste uge du kan teste.
Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.