1 år dag - gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har snart været kærester i et år  Han er på ingen måde den romantiske type - men tænker alligevel om jeg bør købe en lille ting til ham. Hvad synes I? Og hvad kunne det i givet fald være? Håber inderligt at han tager sig bare lidt sammen og køber nogle blomster til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Anonym trådstarter

ingen forslag

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har snart været kærester i et år  Han er på ingen måde den romantiske type - men tænker alligevel om jeg bør købe en lille ting til ham. Hvad synes I? Og hvad kunne det i givet fald være? Håber inderligt at han tager sig bare lidt sammen og køber nogle blomster til mig

Vi har aldrig købt gaver på årsdag... Vi plejer bare at hygge os med en god middag, en god film eller bio-tur, og bare afslapning og kærestetid....

Det der med gaver synes jeg personligt er lidt overvurderet... Man får i forvejen gaver to gange om året, så hvorfor også have det på årsdagen, valentinsdag osv osv.... Men det er jo en smagssag Vi gør det bare ikke her hos os, der er andre måder at fejre dagen på

Anmeld

27. juni 2012

Kay

gaven kunne jo være en "romantisk"/hyggelig aften for jer to... men god mad, en film/biograf eller hvad du lige finder på

Anmeld

2. juli 2012

liwsmor

Anonym skriver:

Da jeg havde et års dag, tog jeg at skrev breve til ham i tasken hvor der stod små ting på der gjorder jeg er forelske i ham, og der stod handl hvornår han skulle åben dem, derefter tog vi ud og spiste og derefter tog vi Tivoli og drak kakao og tonejen . Jeg gavehandel en ny parfume og tøj i gave plus noget til vores skuffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.