Anonym skriver:
ved ik hvor jeg skal statte
så undskyld på forhond vis det bliver rodet. kærsten og jeg har i længer tid haft op og ned ture efter jeg er blevet grevid. skal siges jeg har også lidt mere tempramang og følsr uden på kroppen end ellers.vi diskotere fx opdravelse vi har bege børn fra andet forhold, og han mender hans skal forkæles mere end mine fordi de kun er her vær 14 dag, hvor jeg mender ik man kan lave forskeld . så er der også det at han har uddanelse og arbejde og jeg har ingen a delene, så når jeg har en mening så det forkert fordi jeg er bare dum ( det hvad han sage i aften ) jeg er såå trat a at blive talt ned til især når jeg bare har en anden mening end ham , man behøver sku da ik syntes det samme om alt. en a hvores helt store dilæmmager er fx sko til børn jeg mender børn skal ha ortenlig fodtøj fordi det som små de former deres føder hvor han syntes 100 kr er vildt dyrt for sko han blev sur over jeg købte et par sko til min den ene til 125 som jeg synte var vildt billig. men han vil godt bruge flere 1000 kr på at komme ud at spise. lige pt føler jeg det på grund af min greviditet vi er sammen der går ik en uge uden vi kommer op og skentes. det tager sku på krafterne. han kan skam godt være sød og elsker ham også men han liger kun mærke til mig pt når jeg gør noget forkert. kæmper for at gøre ham glad men moske er jeg bare ik den ratte til det. det der nok såre mest er han som sådan ik føler glæder sig eller har nogen form for følser for at vi snart skal ha en lille, han siger det kommer nok når den er der
Vedr. Børn
Det med at alle børn skal have det samme, er selvfølgelig svært, når i kun har dem hver 14. dag, men jeg er enig med dig, at de skal ikke have mere end de andre, da de andre så vil føle sig snydt, og det jo heller ikke retfærdigt de for mere, fordi de ikke kommer så tit, så det jo på en måde, at man køber sig til deres kærlighed og det vel ikke meningen.
Jeg syntes helt klart du skal sige til ham, at du ikke finder dig i at blive talt ned til, og slet ikke bare fordi du ikke har et arbejde, det er efter min mening helt forkert, vi er alle mennesker , og vi har alle ting vi er gode til, og ting vi er mindre gode til, nogle finder ud af det tidligt i livet og kan bruge det på arbejdsområdet, andre finder ud af det senere, eller har svært ved at finde en branche hvor lige netop dette kan bruges.
Vedr. Økonomi
Det er da efter min mening dobbelt moral, at syntes det er for dyrt med sko til over 100 kr, men ok til middag på 1000 kr, så spørg ham, hvordan det kan være det er ok med så dyre middage ? hvor tit er det ok at gå ud og spise og bruge 1000 kr. på middag for ham ?
vedr. baby
På dette område tror jeg desværre det er noget mande noget, og noget med at gøre, at vi mænd jo ikke mærker livet inde maven, og derfor virker det lidt svært at få føelser for noget vi ikke selv går rundt og mærker på vores egen krop vil jeg tro, så hvis du kan se at han elsker de børn der er hos jer nu og kommer ind i mellem , så vil det også komme med det barn der er på vej, det er som han siger, at når barnet kommer ud , så det nemmere for manden, da han så kan se og føle barnet, det selvfølgelig ikke alle mænd der har det sådan, men jeg tror det er en del.
Til slut skal du vist gøre op med dig selv, om du vil ham eller ej, for du er i tvivl, så vil du tage kampen op med ham, og prøve at få ham til at indse nogle af de ting her ?