Blindtarmsbetændelse/underlivsbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvordan føles blindtarmsbetændelse eller slem underlivsbetændelse?

Jeg har haft mens smerter de sidste tre dage(selvom jeg først skal have menstruation om en uge), og i dag gør det bare rigtig ondt og er blevet til en form for sidestik der trækker om i lænden

Når jeg rejser mig op føles det som om hele mit underliv er ved at falde ud, og det er bare virkelig ubehageligt. Ved ikke helt om jeg bør ringe til vagtlægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hvordan føles blindtarmsbetændelse eller slem underlivsbetændelse?

Jeg har haft mens smerter de sidste tre dage(selvom jeg først skal have menstruation om en uge), og i dag gør det bare rigtig ondt og er blevet til en form for sidestik der trækker om i lænden

Når jeg rejser mig op føles det som om hele mit underliv er ved at falde ud, og det er bare virkelig ubehageligt. Ved ikke helt om jeg bør ringe til vagtlægen?

Jeg kan ikke rigtig se hvordan det at dit underliv er ved at falde ud, kan skyldes blindtarmsbetændelse, men jeg vil nødigt gøre mig alt for klog på noget jeg ved meget lidt om Prøv at læg dig på ryggen og tryk dig i din højre side over hoftekammen. Gør det rigtig ondt? Jeg tror nok det er sådan man undersøger for blindtarmsbetændelse. Eller er det venstre side blindtarmen sidder i...

Mht underlivsbetændelse, ved jeg overhovedet ingenting, men det lader til at dine gener er mere lokaliseret i dette område, så måske det er en mulighed. Har du feber?

Der sker ikke noget ved at ringe til vagtlægen, men du kan jo også vente til imorgen og ringe til egen læge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.