scrapbooking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

GitteC78

Nogle der ved, om der findes nogle, hjemmesider hvor man kan købe papir til scrapbøger til billige penge? Jeg synes mellem 10-14 kr er mange penge for 1 stk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Loa

Vi plejer at tage til Sverige efter det. Der er det som rege melleml 6-10 svenske for de store kvadratiske ark. Er det dem du leder efter? De har også de specielle mønster papire, kan ikke helt huske prisen men billigere end i dk.

Puh kan selvfølgelig ikke huske om de har hjemmesider men kan lige prøve og kigge efter det hvis det er?

Anmeld

27. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Både netto og ti'er butikker har det tit til næsten ingen penge :-)

Anmeld

27. juni 2012

GitteC78

Loa skriver:

Vi plejer at tage til Sverige efter det. Der er det som rege melleml 6-10 svenske for de store kvadratiske ark. Er det dem du leder efter? De har også de specielle mønster papire, kan ikke helt huske prisen men billigere end i dk.

Puh kan selvfølgelig ikke huske om de har hjemmesider men kan lige prøve og kigge efter det hvis det er?

Jeg kommer desværre ikke lige til Sverige.

Men hvis du kan huske hjemmesiden, kan jeg jo se om man kan købe online.

Anmeld

27. juni 2012

GitteC78

Anjamichell skriver:

Både netto og ti'er butikker har det tit til næsten ingen penge :-)

De har intet i øjeblikket, øv

Anmeld

27. juni 2012

MomInTheMaking

GitteC78 skriver:

Nogle der ved, om der findes nogle, hjemmesider hvor man kan købe papir til scrapbøger til billige penge? Jeg synes mellem 10-14 kr er mange penge for 1 stk.

Du kan jo i princippet bruge alt slags papir.. Jeg køber i supermarkeder , søstrene grene har noget fint for tidenog tigeren har også, i hvert fald her iholstebro.

Jeg bruger alt papir, hvis jeg får en gave med noget flot papir passer jeg på det og bruger det. Bare for at holde i mente at det jo ikke behøver at være det såkaldte scrapbooking papir, som erså hundens dyr. Ellers har hobby forretninger det vel også.

derudover er google altid din ven.

Anmeld

9. juli 2012

hmg86

Ellers så tjek e-bay.. så længe du bestiller fra et eu-land, så slipper du for at bekymre dig om moms, og der kan man tit finde noget lidt billigere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.