jeg har været på en "date"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har haft besøg af en skøn fyr og set film hele natten(:

han er bare super sød og kan acceptere at jeg har et barn(;

han kom klokken 21 og tog hjem klokken 06 om morgen(; jeg har bare super mange sommerfugle i maven når jeg tænker på ham, han er lige mig, virkelig lige den jeg kan se mig selv sammen med,

han har selv en dejlig søn på lige knap 3 år, min er lige knap 2 år så de kan vel stadig få noget ud af hinanden hvis vi finder ud af noget sammen(:

han kommer igen i næste weekend hvor vi skal hygge med film og snakke igen, og jeg glæder mig som et lille barn (;

han bor desværre 88 km væk fra mig, men det skal vi nok finde ud af hvis vi finder ud af noget,

ihh hvor er jeg da bare super glad,har ikke været i et forhold i 2 år, og nu føler jeg mig klar til et igen(;

ville bare dele min glæde med jer, har ikke rigtig andre at dele den med pt(:

hav en dejlig aften alle sammen(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

B&J

ej hvor lyder det bare som en super super date.... kan godt forstå du glæder dig til næste gang du se ham

og det med længden imellem jer jamen det finder i da ud af hvis det lige skal være jer som jeg håber for jer og alderne på børne er jo super

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ej hvor lyder det bare som en super super date.... kan godt forstå du glæder dig til næste gang du se ham

og det med længden imellem jer jamen det finder i da ud af hvis det lige skal være jer som jeg håber for jer og alderne på børne er jo super

ja vi skal nok finde ud af tingene da jeg er rimelig flytbar da min søn ingen kontakt har til sin rigtige far, så hvis det skal være os jamen så jeg ikke bleg for at flytte, men han er også lidt flytbar bare han kan køre sønnike i børnehave og hente igen

Anmeld

26. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

ja vi skal nok finde ud af tingene da jeg er rimelig flytbar da min søn ingen kontakt har til sin rigtige far, så hvis det skal være os jamen så jeg ikke bleg for at flytte, men han er også lidt flytbar bare han kan køre sønnike i børnehave og hente igen

jamen det er jo helt perfekt så så må man jo håbe det skal være jer

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det er jo helt perfekt så så må man jo håbe det skal være jer

håber også det bliver os(: er efterhånden begyndt at savne en partner(;

Anmeld

26. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

håber også det bliver os(: er efterhånden begyndt at savne en partner(;

det er en fantastisk følelse

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er en fantastisk følelse

det er det ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.