de der selvsiddende silikone bh'r? har i prøvet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. juni 2012

1990h

Ja har i prøvet de der selvsiddende silikone bh'r med klister?

og så et personligt spørgsmål..hvilke størrelse bruger du i bh, hvad størrelse købte du silikonen i?..

har selv 70 d-e og er i tvivl om hvor vidt jeg vil kunne blive glad for resultatet..brysterne sidder jo ikke fuldstændigt rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Miss Church

Jeg har en. Jeg er en størrelse 65-70 b-c. Altså små babser og jeg har en str. L i klister bh. Den jeg har er MEGET lille i størrelsen! Men faktisk er jeg slet ikke så glad for den. Hvis man sveder bare lidt, begynder den at løsne sig. Men det kan godt være at det bare er mig, som sveder på brysterne

Anmeld

27. juni 2012

SS82

Jeg gar haft en. Kom aldrig til at bruge den synes slet ikke den var god eller sad godt. Jeg var den gang str 70c kan ikke huske hvilken str heg havde men i hvertfald noget møg fra min side. 

Anmeld

27. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Ærligt synes jeg det er noget møg. :/
Jeg har en havde dengang en str. 75D-E. Kan ikke huske hvilken str jeg købte bhen i, men fik garenti for det ene og andet.. For det første klister den bare ikke ordentlig. for det andet synes jeg slet ikke den gav det resultat der blev lovet, den passede slet ikke altså. . = tror ikke det er alle der bare lige kan bruge dem ligesom med bh'er.. Pasform osv..

Og så kunne jeg så heller ikke tåle den. :/ Det er selvfølgelig ikke bh'ens skyld

Anmeld

19. oktober 2014

Maria.Berg

Jeg har prøvet byebra brysttape som jeg synes fungerede super godt.

Jeg var ude og danse og svedte uden at det faldt af eller noget problemer overhovedet. Jeg havde tidligere prøvet et andet mærke - nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad det hed men det faldt af og ligende når jeg begyndte at svede.

Jeg købte den inde på  brysttape.dk hvor de er billigere en på  byebra.com - underligt nok egentligt.

Anmeld

19. oktober 2014

stm2812

1990h skriver:

Ja har i prøvet de der selvsiddende silikone bh'r med klister?

og så et personligt spørgsmål..hvilke størrelse bruger du i bh, hvad størrelse købte du silikonen i?..

har selv 70 d-e og er i tvivl om hvor vidt jeg vil kunne blive glad for resultatet..brysterne sidder jo ikke fuldstændigt rundt

Jeg bruger 80c og købte en bh i størrelse D da jeg havde fået af vide de netop helst skal være størrelsen større. Jeg er slet slet ikke tilfreds. Brugte den til vores bryllup og kunne mærke hvordan den begyndte at give sig og den sad meget løst, da mine bryster blev lidt svedige, hvilket jeg tror er svært at undgå med sådan en på.. 

Tror i hvert fald man skal give en den penge for den, for at det virkelig virker... 

Anmeld

19. oktober 2014

Sujan

Jeg er en 85 d-e og har en... Jeg har brugt den lidt, men aldrig uden bh på.. Ja lyder underligt, men den skubber ikke brystet op men kan samle dem lidt.. Altså så det vildt dumt ud uden alm. BH.., men fik en vild god kavalergang med den indenunder bh'en....

men nu har jeg også 2 børn så mine bryster sidder ikke hvor de har gjort og jeg har derfor brug for noget til at holde dem lidt oppe:-)

Anmeld

25. oktober 2014

Maria.Berg

Hvilke mærker brugte i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.