15 dage som røgfri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Risen

Det er så sejt af dig!! Jeg var stoppet i laang tid, men begyndte desværre igen her op til eksamen.. Skulle jeg aldrig have gjort, så nu er jeg på den igen, og har plaster på og ikke røget i 3 dage! Juhu.. Det bliver så godt, men hårdt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

An&Jo

TR skriver:

Ja nemlig, det kommer bare tit til at lyde dumt ..

eller som en dårlig undskyldning ..

men efter alt det her , så ja ..jeg ryger ikk så meget ..

Kan godt forstå dig..

Anmeld

26. juni 2012

An&Jo

B&J skriver:

sådan hvor er det bare super flot

takker..

Anmeld

26. juni 2012

An&Jo

annecatrine88 skriver:

Hvor er det bare super flot

Hvordan har du gjort det? Min kæreste ryger helt vildt og vil gerne have at han stopper inden vores lille pige bliver født..  

Jeg har taget en kold tyrker efter en aftale med min kæreste..

Min kæreste ryger ikke selv og er total antiryger, og jeg har længe lovet ham at stoppe, dog først efter min eksamen, jeg valgte at overraske ham og gøre det nogle dage før vi egentlig havde aftalt..

Anmeld

26. juni 2012

An&Jo

Risen skriver:

Det er så sejt af dig!! Jeg var stoppet i laang tid, men begyndte desværre igen her op til eksamen.. Skulle jeg aldrig have gjort, så nu er jeg på den igen, og har plaster på og ikke røget i 3 dage! Juhu.. Det bliver så godt, men hårdt.. 

jeg gør det uden alle de der hjælpemidler..

Har fået afvide at man bare bliver afhængig af dem så, og det vil jeg helst ikke..

Men håber du holder dit stop den her gang..

Anmeld

26. juni 2012

Risen

An&Jo skriver:

jeg gør det uden alle de der hjælpemidler..

Har fået afvide at man bare bliver afhængig af dem så, og det vil jeg helst ikke..

Men håber du holder dit stop den her gang..

Nå okay det er også sejt.. Jeg synes ikke man bliver afhængig af dem.. Det hjælper bare de første værste dage, uden at man får alt det skidt der er i rigtige smøger.. Jeg regner med at smide det i overmorgen

Anmeld

26. juni 2012

An&Jo

Risen skriver:

Nå okay det er også sejt.. Jeg synes ikke man bliver afhængig af dem.. Det hjælper bare de første værste dage, uden at man får alt det skidt der er i rigtige smøger.. Jeg regner med at smide det i overmorgen

min første dage var virkelig slemme, og der var trangen virkelig slem.. Heldigvis har kæresten ikke nævnt noget om at jeg har været uudholdelig at være i nærheden af..

Anmeld

26. juni 2012

Madam Blå

TR skriver:

ved godt det lyder dumt, men det hjælper bare meget på mit humør..

Det er også grunden til, jeg startede igen.. Efter et år som røgfri.. Men nøj hvor var det godt at få en cigaret igen.

Er lige så stille ved at skære ned igen, men tror at et reelt rygestop lader vente på sig.

Til TS: Mega sejt!

Anmeld

26. juni 2012

Eliza

An&Jo skriver:

Jepper idag, har jeg klaret 15 dage som røgfri..

Det er totalt fedt, selvom jeg savner det rigtig tit..
Men det er altså fantastisk ikke at skulle ud og stå i regn og blæsevejr mere for at få en cigaret..

eihh hvor er du sej!!  

Så følges vi jo (næsten) Jeg er på dag 14 nu.. og kan klart sætte mig ind i at det er hårdt, men stadig det mest fantastiske i verdenen!! 

kold tyrker eller noget til at hjælpe?? 

Det går bedre dag for dag nu, men jeg kan godt mærke der er handlinger der plejer at blive efterfulgt af en smøg, som er lidt anstrengte.. Så som aftensmaden.. 

Men skide flot.. og bare klø på 

Anmeld

26. juni 2012

ESV

An&Jo skriver:

Jepper idag, har jeg klaret 15 dage som røgfri..

Det er totalt fedt, selvom jeg savner det rigtig tit..
Men det er altså fantastisk ikke at skulle ud og stå i regn og blæsevejr mere for at få en cigaret..

You go Girl hvor er det bare pisse sejt.. Håber at kunne følge i dit fodspor i løbet af sommeren!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.