Hvad ville i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Frejsmor

onlyme skriver:

Der kører ingen busser í den del af byen,. Ikke engang tæt på er der busstoppested,.!
Vi bor i Sindal, og der er faktisk kun busstoppesteder på hovedegaden og dette er ved byskiltet i en hel anden retning Ja syntes virekelig det er et problem,.!

Bum bum.. Ja hvis du ikke kan overtale din dp til at have barnevognen stående i weekenden, så er der nok ikke så meget andet for end at gå de 2km hjem med den lille ny i slynge, selvom det ikke er optimalt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Silas&Mille

Jeg havde samme problem inden vi fik anskaffet en søskendevogn.

Jeg løste det dog ved at have Mille i en bæresele og så kørte jeg Silas i Klapvogn. Vi har væres DP-barnevogn til at stå fast hos vores DP, da hun har plads til det

Lidt svært at bære knægten ned fra anden sal med en baby på maven, men det gik og jeg har aldrig tabt ham og han nød bare at kunne sidde og kigge på Mille

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Frejsmor skriver:

Bum bum.. Ja hvis du ikke kan overtale din dp til at have barnevognen stående i weekenden, så er der nok ikke så meget andet for end at gå de 2km hjem med den lille ny i slynge, selvom det ikke er optimalt..

Nej,. Det er lidt et problem,. Men må prøve at snakke med hende,.!
Hun må jo have forstågelse for det,.!

Anmeld

26. juni 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
onlyme skriver:

Heej Tøser

Jeg har en søn på snart 1 år (20 juli),. Han skal starte i dp på mandag (ja det er lidt sent) men da jeg venter mig til 15 juli med en lillesøster har jeg ikke følt for at få ham ud før nu,. Problemet er så at der er godt 2 km op til dp, og han skal afleveres af mig da manden arbejder, så jeg får et problem med at komme frem og tilbage med begge børn (når jeg har født, og efter fars barsel er slut)
Her tænker jeg når jeg skal afleverer om mandagen, og hente om torsdagen,.! For vi har ikke tvillingevogn,. Men et søskende sæde vi kan bruge når jeg henter alle de dage barnevognen ikke skal med hjem fra dp,.!

Åh jeg kan slet ikke finde en løsning,.! For de kan jo ikke begge ligge i barnevognen,.?

Nogle gode råd ?

kan din mand ikke aflevere den ene barnevogn når han kører på arbejde? Så kan du gå med den anden barnevogn,hvorpå du har sat barnesæde på?

Alternativt kunne det være i måtte komme med barnevognen søndag aften.

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

2skønnebørn skriver:

kan din mand ikke aflevere den ene barnevogn når han kører på arbejde? Så kan du gå med den anden barnevogn,hvorpå du har sat barnesæde på?

Alternativt kunne det være i måtte komme med barnevognen søndag aften.

Ja det kunne jeg selvfølgelig men så ville jeg så skulle gå 8 km mindst mandag og torsdag ? :s Men den må jeg jo så tage med

Vi har ikke bil og han skal med bus på arbejde og det er tidligt,.!
Jeg skal først afleverer 8-9

Anmeld

26. juni 2012

L&V

onlyme skriver:

Jamen den kan jeg da ikke køre med samme tid som med barnevognen ?

Nej man så putter du jo bare begge unger i den

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

Er rigtig nok,. Men tænker bare at de får dårlig ryk osv,.!
Tror virkelig jeg vil glo i den konstant og rette på hende,.!

Det gør de ikke ..

De er meget bedre end bæreselen ..

Og ja , man skal vende sig til at gå med den  

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Månsson skriver:

Nej man så putter du jo bare begge unger i den

Jo men det hjælper ikke på mit problem,.!
vi har jo søskendesæde til alle dagene bortset fra afleveringen og hentningen fredag,. Og vi skal jo have barnevogn med op til dg så benjamin kan sove i den,.!
Hehe,.!

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

morethanperfect skriver:

Det gør de ikke ..

De er meget bedre end bæreselen ..

Og ja , man skal vende sig til at gå med den  

bæresele var hvert fald ikke et hit her hjemme med min søn,.!
Må se på den slynge, for ja tror godt nok jeg skal vende mig til det,.!

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

bæresele var hvert fald ikke et hit her hjemme med min søn,.!
Må se på den slynge, for ja tror godt nok jeg skal vende mig til det,.!

Oscar gad heller ik sidde i bæreselen her ..

Jeg købe en slynge ..

Men vi får da godt nok noget nemmere ved det med 2 små børn kan jeg høre ..

Jeg går Oscar i dagpleje om morgenen hvor den lille kan ligge i barnevognen , og Oscar kan sidde eller gå ved siden af ..
Så tager jeg jo bare vognen med hjem igen , for min DP. har ekstra vogne .. Heldigvis .. Ellers kan jeg da godt høre det blir besværligt !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.