hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

onlyme

Kay skriver:

oki hvor langt var du henne??

Jeg fødte 10 dage enden tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Kay

VNB skriver:

Jeg fik menstruations agtige smerter, som gik over i (pluk)veer, og tog til i styrke over ca 2 døgn. Og så kan jeg huske at det føltes som om jeg sad på en honningmelon hver gang jeg satte mig ned  (det var selvfølgelig Viktors hovede som sank længere og længere ned 

Jeg forventede at veerne ville gøre vildt ondt, så da vi kom ind på fødegangen (grundet regelmæssige menstruations smerter og fordi jeg var 40+0) var jeg sku 4 cm åben jeg synes først veerne gjorde rigtig ondt fra jeg var ca 7 cm åben - men der var jeg så tilgengæld heller ikke i tvivl længere (fødte på kun 6 timer)

så kort: 

mærkede først optakt ca 2 1/2 døgn før jeg stod med ham i armene

oki

som at sidde på en honning melon? lydder specielt

jeg syntes min krop er begynt at opføre sige meget underligt i dag... så blev et øjeblik lidt nervøs...

Anmeld

26. juni 2012

Kay

LevisMor skriver:

D. 5 oktober om morgenen var det hele som det plejede var ved mit sidste jm besøg, havde en meget meget lille tegnblødning inden jeg tog afsted også, men det var også det og ved lægen til bs måling fordi jeg havde sukker i urinen. Om aftenen fik vi besøg af min mor og søster og jeg havde lavet aftensmad til os og kunne godt mærke min mave hang mere altså trykkede ned mod gulvet, det føltes hvert fald underligt. Ved ca. 00 tiden vågnede jeg med veer de gjorde hvert fald nas og blev ved med at tage til, han er så født d. 6 oktober kl. 10.34, ude efter 4 min pressen og råben og skrigen. så det er hurtigt 

hvordan føltes de første veer??

Anmeld

26. juni 2012

Kay

pemiro skriver:

De kraftige plukkeveer var fra ca 38+, og dagene op til fødslen blev de mere og mere kraftige, som en kraftig mens.
Veerne blev regelmæssige om middagen og jeg oliver var ude kl 1.43 om natten
Vandet gik kl 23 ca.

oki tak

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Angelspot skriver:

I tiden op til havde jeg mange plukveer, men ellers mærkede jeg ikke så meget til det. Min bækkenløsning var heller ikke værre eller bedre. Fik akupunktur onsdag hvor jeg gik i fødsel om natten, det var pudsigt for vi havde lige snakket om der var en forbindelse mellem de to hvor jordmoderen havde sagt nej

Og jeg vågnede om natten da jeg følte at jeg skulle på toilet. Jeg havde været syg i en hel uge med influenza og troede jeg også skulle til at have omgangssyge. Det var først da jeg havde været på toilettet to gange uden resultat at det gik op for mig at det nok var fordi jeg havde veer. Og så kom han, min lille bassemand <3

så de første veer føltes som dårlig mave??

Anmeld

26. juni 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Jeg havde INTET mærket da mit vand gik kl. 22.46 ...

Mine veer kom så heller ikke , blev sat i gang dagen efter

oki... så vandet gik bare uden varsel... sådan plask??

Anmeld

26. juni 2012

Kay

onlyme skriver:

Jeg fødte 10 dage enden tid

oki tak for svar

Anmeld

26. juni 2012

MortilCilas

Kay skriver:

oki det er utrolig hvor stor forskel der er

Meget

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

Kay skriver:

oki... så vandet gik bare uden varsel... sådan plask??

Jep .. Pludselig var der helt vådt i sengen

Anmeld

26. juni 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Jep .. Pludselig var der helt vådt i sengen

oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.