Er den her test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle :'). 

Min kæreste & jeg har i ca. 1 år prøvet at blive gravide. Jeg er gået over tid med min mens, sidste måned kom den meget sent d.25'ende Maj, den plejer altid at kommel mellem d.18'ende og 20'ende, sådan har den været i flere år. Min mens var bare rigtig underlig sidste måned, den varede under 2 døgn og kom meget senere. I dag tog jeg én test og er den positiv? Jeg ringer til lægen i morgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Min kæreste & jeg har i ca. 1 år prøvet at blive gravide. Jeg er gået over tid med min mens, sidste måned kom den meget sent d.25'ende Maj, den plejer altid at kommel mellem d.18'ende og 20'ende, sådan har den været i flere år. Min mens var bare rigtig underlig sidste måned, den varede under 2 døgn og kom meget senere. I dag tog jeg én test og er den positiv? Jeg ringer til lægen i morgen 

Billede?

Anmeld

26. juni 2012

annecatrine88

Anonym skriver:

Har du et billed af den?

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg prøver at finde ud af hvordan man gør, er ny herinde, for den skriver at jeg skal bruge tasterne for der er en fejl 

Anmeld

26. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg prøver at finde ud af hvordan man gør, er ny herinde, for den skriver at jeg skal bruge tasterne for der er en fejl 

er det via mobil? For så kan du vist ikke

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Nej, det er på computeren den skriver noget med genveje af tastaturet, jeg forstår det ikke, ah! 

Anmeld

26. juni 2012

Babydream<3

Anonym skriver:

Du skal rulle længere ned på siden under hvor du skriver et indlæg, der står i en blå bjælke tilføj billeder. Og så skal du bare trykke på den gule knap hvor der står vælg billeder.

Anmeld

26. juni 2012

MorTilVictoria

Anonym skriver:

Nej, det er på computeren den skriver noget med genveje af tastaturet, jeg forstår det ikke, ah! 

du skal trykke på  

vælg fil og så kommer dine billed mappe frem

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Det kan jeg altså ikke, det kommer ikke frem, har lagt 3 billeder ind nu på min profil hvis I er søde og kig der og kommentere

Anmeld

26. juni 2012

1Wish

Anonym skriver:

Det kan jeg altså ikke, det kommer ikke frem, har lagt 3 billeder ind nu på min profil hvis I er søde og kig der og kommentere

Men du skriver jo som anonym 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.