Hej alle sammen.. har lige brug for at vende nogle tanker. Jeg har en rigtig tæt veninde som har en søn på 3 år..
I weekenden var hun hendes søn min søn på 3 1/2 ude og lege sammen. Den første time går det fint og min veninde og jeg sidder og snakker. Drengene er ømme bag et legeredskab og lige pludselig hyler hendes søn som en stukket gris.. vi løber selvfølgelig derom og når lige at se min dreng døppe den anden drengs hat i en vandpyt. Nede i pirrende ligger min søns nye sandaler..min veninde går helt grasat og råber og kalder min søn udspekuleret og siger til ham at de aldrig kommer hjem og leger med ham igen.. så bliver jeg hidsig hvilket min lille søn aldrig før har oplevet da der skal rigtig meget til..jeg tager min dreng og hans sandaler op af vandet. Og vender mig og går min vej med mit meget chokerede barn.. jeg kan mærke jeg stadig er rasende og oven i det hele fortalte min søn mig bagefter at det var den anden dreng som startede med at smide hans sandaler i.. ih hvor jeg synges det er træls og jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg kommer videre herfra
Anmeld