dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.. har lige brug for at vende nogle tanker. Jeg har en rigtig tæt veninde som har en søn på 3 år..
I weekenden var hun hendes søn min søn på 3 1/2 ude og lege sammen. Den første time går det fint og min veninde og jeg sidder og snakker. Drengene er ømme bag et legeredskab og lige pludselig hyler hendes søn som en stukket gris.. vi løber selvfølgelig derom og når lige at se min dreng døppe den anden drengs hat i en vandpyt. Nede i pirrende ligger min søns nye sandaler..min veninde går helt grasat og råber og kalder min søn udspekuleret og siger til ham at de aldrig kommer hjem og leger med ham igen.. så bliver jeg hidsig hvilket min lille søn aldrig før har oplevet da der skal rigtig meget til..jeg tager min dreng og hans sandaler op af vandet. Og vender mig og går min vej med mit meget chokerede barn.. jeg kan mærke jeg stadig er rasende og oven i det hele fortalte min søn mig bagefter at det var den anden dreng som startede med at smide hans sandaler i.. ih hvor jeg synges det er træls og jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg kommer videre herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Formulerer jeg mig uklart?

Anmeld

26. juni 2012

PernilleogLouis

Hmm altså der var ingen af mine veninder der skulle råbe af mit barn - jeg var da også blevet tosset - var nok gået med mit barn og senere ville jeg fortælle hende at den opførelse bare ikke er iorden - en hat, sko eller andet i en vandpyt - det er børn og det er hvad der sker - jeg ville ikke kunne hidse mig op over det og det var der ingen der skulle gøre på mine vejne

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Nej netop.. hun gik helt over gevind. Desværre tror jeg det var enden på det venskab..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.