Flabet abonnement af M! til 14 årig dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Kloster

Hej.

Må lige ud med mit galde her...

Vores den ældste er 14 år, han har i dag fået tilsendt mande-bladet M! Inden i bladet er der et girokost på hele 169,- for det er bled.

Jeg spørger min store søn om, han har bestilt det. Han nægter, men siger, der er en sælger, der har ringet og sagt, han har vundet en konkurrence og kan modtage sådan et blad her gratis.

Jeg synes godt nok, det er flabet at ringe til børn (selv om de er store børn) og reklamere og "sælge" deres erotiske blade også samtidig lægge store girokort ved!!

Jeg ringede straks til bladet M!, men de havde lukket. Jeg kunne opsige abonnementet pr tlf, hvilket jeg gjorde også vil jeg bestemt ringe til dem i morgen og klage over deres flabethed og pres mod børn!

Er noget harm nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

4kløver

Hold da op jeg var også blevet tosset.

Anmeld

26. juni 2012

Dot D

Kloster skriver:

Hej.

Vores den ældste er 14 år, han har i dag fået tilsendt mande-bladet M! Inden i bladet er der et girokost på hele 169,- for det er bled.

Jeg spørger min store søn om, han har bestilt det. Han nægter, men siger, der er en sælger, der har ringet og sagt, han har vundet en konkurrence og kan modtage sådan et blad her gratis.

Jeg synes godt nok, det er flabet at ringe til børn (selv om de er store børn) og reklamere og "sælge" deres erotiske blade også samtidig lægge store girokort ved!!

Jeg ringede straks til bladet M!, men de havde lukket. Jeg kunne opsige abonnementet pr tlf, hvilket jeg gjorde også vil jeg bestemt ringe til dem i morgen og klage over deres flabethed og pres mod børn!

Er noget harm nu....

Hvad bilder de sig dog ind......

Anmeld

26. juni 2012

Camilla Jensen

Kloster skriver:

Hej.

Er noget harm nu....

Øøø ikke fordi jeg skal komme og modsige din søn, men jeg tror IKKE på at de har kontaktet ham for at sælge M! bladet. Der er en lov inde ved telefonsælgere der hedder at dem de ringer til SKAL være over 18 år. Jeg har en veninde der sidder sådan et sted og hun siger at det ikke kan passe. Har din søn taletidskort eller har han abonnement ? Står telefonen i hans eget navn eller jeres ??

Anmeld

26. juni 2012

Satans

Camilla Jensen skriver:

Øøø ikke fordi jeg skal komme og modsige din søn, men jeg tror IKKE på at de har kontaktet ham for at sælge M! bladet. Der er en lov inde ved telefonsælgere der hedder at dem de ringer til SKAL være over 18 år. Jeg har en veninde der sidder sådan et sted og hun siger at det ikke kan passe. Har din søn taletidskort eller har han abonnement ? Står telefonen i hans eget navn eller jeres ??

Selvom at der er lov om det, så gør de det alligevel.

Da jeg var 14 år modtog jeg allemulige slankepiller og magasiner som jeg absolut ikke havde takket ja til. Men det er jo en "nem" vej til bondefang folk, hvis de ikke ved bedre.

Anmeld

26. juni 2012

Masig

Camilla Jensen skriver:

Det er helt rigtigt at man ikke må sælge til folk under 18, men hvis det er hans telefon de har ringet til kan de jo ikke vide han er under 18... Har selv været telefonsælger og har tit oplevet at snakke med et barn/teenager som lød fuldstændig som en voksen og så først til sidst i samtalen fået at vide at han altså ikke er fyldt 18.. Så hvis ikke knægten her har fortalt dem at han er under 18, så kan de ikke nødvendigvis vide at de har solgt til en mindreårig....

Anmeld

26. juni 2012

Humanincubator

Har kun et at sige: Forbrugerklagenævn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.