Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har hørt at man kan tage en æg test og finde ud af på den måde om ma. Er gravid . Har lige taget en æg test da jeg ingen gravid test havde . Den viser 2 strenger men jeg skal have min mens her om 4 dage . Hvad betyder det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Dutti

Anonym skriver:

Jeg har hørt at man kan tage en æg test og finde ud af på den måde om ma. Er gravid . Har lige taget en æg test da jeg ingen gravid test havde . Den viser 2 strenger men jeg skal have min mens her om 4 dage . Hvad betyder det ?

For at en æl test er positiv skal test stregen være lige så tydelig, gerne mere, end kontrol stregen..

For at svare på dit spørgsmål, så synes jeg ikke du skal håbe på noget før du taget en graviditetstest og ikke en til æl .. Fis på apoteket i morgen og køb en g test

Held og lykke ..

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Dutti skriver:

For at en æl test er positiv skal test stregen være lige så tydelig, gerne mere, end kontrol stregen..

For at svare på dit spørgsmål, så synes jeg ikke du skal håbe på noget før du taget en graviditetstest og ikke en til æl .. Fis på apoteket i morgen og køb en g test

Held og lykke ..

Men skal jo først ha mens her om ca 4 dage så kan den så overhovedet viser positiv

Anmeld

26. juni 2012

Dutti

Anonym skriver:

Men skal jo først ha mens her om ca 4 dage så kan den så overhovedet viser positiv

Nogen kan teste positiv tidligt, men personligt ville jeg vente de sidste 4 dage ..

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Dutti skriver:

Nogen kan teste positiv tidligt, men personligt ville jeg vente de sidste 4 dage ..

Glemte helt en Update er gravid

Anmeld

12. juli 2012

Dutti

Anonym skriver:

Glemte helt en Update er gravid

TILLYKKE

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Dutti skriver:

TILLYKKE

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.