Positiv ÆL test - hvad så nu..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Sandra1985

Det kan godt være det er et mærkeligt spørgsmål, men jeg har PCO og har aldrig prøvet at have en positiv ægløsningstest før ( har selvfølgelig haft ægløsning før, men har jo ikke skulle bruge det til noget før nu hvor vi gerne vil have et barn &nbsp

Jeg lå lige og sov og mærkede så et niv i højre side i underlivet hvorefter jeg tog en tests som så var positiv.... Men er der noget med at der helst skal være sædceller deroppe når man får ægløsning eller kan vi godt nå det endnu..? Og er der noget med at sædceller kan leve i 4-5 dage deroppe eller er det mig der har misforstået noget..?

Undskyld hvis det blev lidt rodet - er lidt sløj og tummelumsk i hovedet 

Kk Sandra ( som håber det er nu der kommer en bebs )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

SaraB

Sandra1985 skriver:

Det kan godt være det er et mærkeligt spørgsmål, men jeg har PCO og har aldrig prøvet at have en positiv ægløsningstest før ( har selvfølgelig haft ægløsning før, men har jo ikke skulle bruge det til noget før nu hvor vi gerne vil have et barn &nbsp

Jeg lå lige og sov og mærkede så et niv i højre side i underlivet hvorefter jeg tog en tests som så var positiv.... Men er der noget med at der helst skal være sædceller deroppe når man får ægløsning eller kan vi godt nå det endnu..? Og er der noget med at sædceller kan leve i 4-5 dage deroppe eller er det mig der har misforstået noget..?

Hejsa

Tyvstjålet fra apoteket.dk /p>

Ægget kan kun befrugtes, hvis det møder en sædcelle i æggelederen de første 18-24 timer efter ægløsningen. Da sæd kan overleve i cirka 3 døgn i kvindens krop, er chancen for at blive gravid derfor størst 2-3 dage efter, der er målt en stigning i koncentrationen af LH.

Venligst Sara

Anmeld

26. juni 2012

Sandra1985

SaraB skriver:

Hejsa

Tyvstjålet fra apoteket.dk /p>

Ægget kan kun befrugtes, hvis det møder en sædcelle i æggelederen de første 18-24 timer efter ægløsningen. Da sæd kan overleve i cirka 3 døgn i kvindens krop, er chancen for at blive gravid derfor størst 2-3 dage efter, der er målt en stigning i koncentrationen af LH.

Venligst Sara

Tak for dit svar  Der er nok ikke så meget andet at gøre end bare at håbe vi godt kan nå det 

Anmeld

26. juni 2012

SaraB

Sandra1985 skriver:

Tak for dit svar  Der er nok ikke så meget andet at gøre end bare at håbe vi godt kan nå det 

Det håber jeg for jer!

Held og lykke!

Anmeld

26. juni 2012

Sandra1985

SaraB skriver:

Det håber jeg for jer!

Held og lykke!

Tak for det søde 

Anmeld

27. juni 2012

ønskebørn74

Sandra1985 skriver:

du hopper på Thomas lige så snart han kommer hjem.. og det er det i hygger med de kommende dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.