Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
myr81 skriver: okay der står bare inde i bukserne at de er str 1,5-2 år, men kan godt se han er en lille en så
okay der står bare inde i bukserne at de er str 1,5-2 år, men kan godt se han er en lille en så
Jeps, sådan en for tidlig fødsel gør meget ved udviklingen Han er kun 81-82 cm lang, så en 92 er nok først hen omkring vintertid...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
signe. skriver: Huha som jeg får oprettet nogle søger-indlæg i dag hehe.. Ungerne har lige rykket sig igen, så nu skal der indkøbes... Søger trøjer i str. 86 helst fra NameIt eller Hummel da de har den bedste pasform til vores drenge. De skal være i god stand og komme fra et ikke ryger hjem /Signe Hvis nogle ligger inde med NameIt bukser i str. 86 med bindesnøre i livet er jeg også meget interesseret i dem
Huha som jeg får oprettet nogle søger-indlæg i dag hehe.. Ungerne har lige rykket sig igen, så nu skal der indkøbes... Søger trøjer i str. 86 helst fra NameIt eller Hummel da de har den bedste pasform til vores drenge. De skal være i god stand og komme fra et ikke ryger hjem
/Signe
Hvis nogle ligger inde med NameIt bukser i str. 86 med bindesnøre i livet er jeg også meget interesseret i dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128