Søger : Molo flyverdragt i 86 - Dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.315 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

signe.

Søger en Molo flyverdragt i str. 86?

Det skal helst være den der hedder physix i style... altså den med 2 lynlåse

Håber nogen ligger inde med nogle de gerne vil sælge Så Hasse også  kan blive klædt på til vinter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

signe.

opsedasse

Anmeld

6. juli 2012

Henriette1708

Hej, jeg har en hummel flyverdragt i str 86. Brugt få gange og i meget pæn stand. 

Det er flyverdragten fra 2011 i mørke blå. 

Anmeld

6. juli 2012

signe.

Henriette1708 skriver:

Hej, jeg har en hummel flyverdragt i str 86. Brugt få gange og i meget pæn stand. 

Det er flyverdragten fra 2011 i mørke blå. 

Ja, har skrevet på dit indlæg, er MEGET interesseret

Anmeld

18. juli 2012

signe.

Nu har jeg fået købt flyverdragt og vinterjakke til Laurits fra nogle skønne brugere herinde - Mange tak! Så nu mangler jeg altså bare Hasse...

Søger jo en Molo flyverdragt men eer MEGET i tvivl om det skal være en 86 eller en 92 (søger Molo grundet deres meget "slanke" design, da vi har en meget tynd dreng)

Hvor høje var Jeres da de var i 86 flyverdragter og hvor høje var de  da de var i en 92? Hører gerne fra nogle der har Molo - erfaring

Anmeld

18. juli 2012

Pige2009

signe. skriver:

Nu har jeg fået købt flyverdragt og vinterjakke til Laurits fra nogle skønne brugere herinde - Mange tak! Så nu mangler jeg altså bare Hasse...

Søger jo en Molo flyverdragt men eer MEGET i tvivl om det skal være en 86 eller en 92 (søger Molo grundet deres meget "slanke" design, da vi har en meget tynd dreng)

Hvor høje var Jeres da de var i 86 flyverdragter og hvor høje var de  da de var i en 92? Hører gerne fra nogle der har Molo - erfaring

Laura brugte sin i 86 i denne vinter, og der var hun altså 2 år og 4 mdr., da hun ikke brugte den mere

Anmeld

18. juli 2012

signe.

Baagøe skriver:

Laura brugte sin i 86 i denne vinter, og der var hun altså 2 år og 4 mdr., da hun ikke brugte den mere

Hvor høj var hun på det tidspunkt? Hasse er jo også 2,5 år når han skal bruge den, plus han ovenikøbet er ret lille af sig... pt vejer han kun 9 kg

Anmeld

18. juli 2012

2babygirls

signe. skriver:

Nu er Madeleine jo også en tynd fis. Og jeg bestilte en didriksen i str 92 og hun kunne svømme i den, så satser lidt på at ej sikke lej'en i str 1år kan holde denne sæson også. Den har i hvert fald noget at give af endnu.
Madeleine er ca 82cm nu.

Anmeld

18. juli 2012

Pige2009

Hvor høj var hun på det tidspunkt? Hasse er jo også 2,5 år når han skal bruge den, plus han ovenikøbet er ret lille af sig... pt vejer han kun 9 kg

Laura er høj af sin alder, men slank og hun var ca. 92-95 cm og vejede 11 kg., da hun brugte den Da den var lidt lille til hende til sidst, ville jeg nok købe en i 92

Anmeld

19. juli 2012

signe.

Baby2påvej skriver:

Nu er Madeleine jo også en tynd fis. Og jeg bestilte en didriksen i str 92 og hun kunne svømme i den, så satser lidt på at ej sikke lej'en i str 1år kan holde denne sæson også. Den har i hvert fald noget at give af endnu.
Madeleine er ca 82cm nu.

Okay, mon ikke jeg skal satse på en 86 så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.