kan du lide feta ost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du lide feta (inkl. dem der hedder noget andet end feta ;) )

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.562 visninger
43 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Caroline86

Jeg sidder lige her med en af mine nye opdagelser: knækbrød med friskskåret feta, frisk agurk og friskkværnet peber (det smager himmelsk), og kom til at tænke på de stakler der ikke kan lide feta

Hvordan ser det ud herinde? Og Jer der kan lide feta, hvad er Jeres yndlingsmærke og evt. opskrift?

Jeg er selv vildt med den blok"feta" Puck laver.. nam nam nam! Men kan lide de fleste slags (synes dog det er synd med de der "salattern" for de smager godt nok ikke af noget )...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Caroline86 skriver:

Jeg sidder lige her med en af mine nye opdagelser: knækbrød med friskskåret feta, frisk agurk og friskkværnet peber (det smager himmelsk), og kom til at tænke på de stakler der ikke kan lide feta

Hvordan ser det ud herinde? Og Jer der kan lide feta, hvad er Jeres yndlingsmærke og evt. opskrift?

Jeg er selv vildt med den blok"feta" Puck laver.. nam nam nam! Men kan lide de fleste slags (synes dog det er synd med de der "salattern" for de smager godt nok ikke af noget )...

Jeg elsker feta, og jeg kan komme feta i næsten alle madretter.

De der salattern holder jeg mig dog langt væk fra, da de smager af vand.

Min yndlingsfeta er også den fra Puck, og jeg har altid en pakke i køleskabet

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Caroline86 skriver:

Jeg kan kun li rigtig feta alt andet syntes jeg bare smager af puha

Anmeld

26. juni 2012

.....

Jeg kan lide meget ost, dog ikke sådan noget som feta og mozarella

Anmeld

26. juni 2012

FrkT

Jeg ELSKER feta.... mums! Og som dig er min favorit (faktisk vores begges) Puck-blokken. Det er også den eneste slags vi køber. Vi køber aldrig de der forskårne efterligninger af feta, for det er bare slet ikke det samme!

Vi får oftest feta i en lækker tomatsalat, det er bare guf!

Hov ja, og det smager SÅ godt til lam. Enten som tilbehør til lam i en salat eller som noget farsbrød med hakket lammekød, hvor fetaen er blandet i lammekødet

Anmeld

26. juni 2012

tarkoflen

Jeg eeeelsker feta ( dog ikke den oprindelige af får/ged)

Jeg putter det i alt fra kødboller til salater og pt er min yndlings en vandmelonsalat med feta og grillet feta med krydderurter og paprika, mums!

Jeg kan rigtig godt lide tavernas beyaz peynir, den synes jeg er lækker

Anmeld

26. juni 2012

Clisolka

Hehe jeg elsker ost, men undgår feta og smøreost - det bryder jeg mig ikke om 

Anmeld

26. juni 2012

Stéphanie

Caroline86 skriver:

Elsker elsker elsker feta!!!! Der er bare ikke noget bedre. Og bruger det i næsten alt.. Det er super godt i en brun sovs

Er også mest til Puck feta, der er bare et eller andet over den

Anmeld

26. juni 2012

Moma

Eeeelsker feta - også den fra Puck - men skal det være i tern, kan jeg også godt lide dem fra Apetina i noget krydreolie på glas - men helst blokfeta.

Anmeld

26. juni 2012

Lunae

Caroline86 skriver:

Jeg ELSKER puck ost, men jeg kan ikke fordrage feta som allerede er skåret ud. Det smager så gummiagtigt så jeg har stemt nogengange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.