Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min svigerinde blev færdig med sin uddannelse sidste uge, og hun skulle selvfølgelig have en gave. Da hun ikke ønsket sig noget specielt lod jeg kreativiteten råde, og her er hvad hun fik.. En blomsterbuket jeg selv har sat sammen i et gammelt rødkålsglas , en blomstervase og to billeder fra Ikea.. Synes selv det var en sød gave, og en god idé når man skal give noget til dem der har alt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fin buket... Altid sødt med en hyggelig hjemmebundet buket, de er som regel mere personlige... Kan især godt lide de "lyserøde kugler", kan ikke lige huske hvad de hedder er det pæoner??
MyLille skriver: Min svigerinde blev færdig med sin uddannelse sidste uge, og hun skulle selvfølgelig have en gave. Da hun ikke ønsket sig noget specielt lod jeg kreativiteten råde, og her er hvad hun fik.. En blomsterbuket jeg selv har sat sammen i et gammelt rødkålsglas , en blomstervase og to billeder fra Ikea.. Synes selv det var en sød gave, og en god idé når man skal give noget til dem der har alt..
Ja, super fin buket!
Dot D skriver: fin buket... Altid sødt med en hyggelig hjemmebundet buket, de er som regel mere personlige... Kan især godt lide de "lyserøde kugler", kan ikke lige huske hvad de hedder er det pæoner??
Ja, ikke? Jeg synes absolut hjemmelavede, og gjerne hjemmeplukkede blomster er hyggeligst Ja, de hedder pæoner
Camulla skriver: Ja, super fin buket!
Tak
MyLille skriver: Ja, ikke? Jeg synes absolut hjemmelavede, og gjerne hjemmeplukkede blomster er hyggeligst Ja, de hedder pæoner
Super hyggelig gave Jeg er sikker på den bragte lykke! De enkle hjemmekreerede gaver er ofte de mest populære
Kh Sandra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128