Hej piger
Jeg har en kat der hele tiden åbner munden op med skrig! Vi er lige flyttede til ny lejlighed, og jeg kan måske godt tro det er derfor, han opføre dig som han gør.
- Men på den anden side gjorde han det også før, i den gamle lejlighed. Skal lige siges at han er døv, og derfor har trang til at være meget højlydt i forvejen. Bare ikke så slemt som det er nu! Han er siden min kæreste flyttede ind, blevet flyttet ind i det rum for sig selv om natten, da han ikke kunne klare alt den larm i soveværelset, og pga. alle de lange bløde hår der kommer, når han plejet at ligge i sengen sammen med mig.
- Vi fik ny lejlighed d.15.06.12, og er derfor ikke længe siden, måske han skal vende sig til lejligheden? - Men er virkelig ved og blive træt af ikke kunne sove om natten, eller om dagen kunne se tv uden han åbner munden. - man kan høre ham helt nede i vaskekælderen!
- Tænker lidt, om det måske vil hjælpe hvis jeg fik ham til doktor dyr, at han måske af den grund blev mindre højlydt? eller om det vil være det samme...
- jeg elsker ham, meget - Men af alt den larm, overvejer jeg at sælge ham. Men det ville jo heller ikke fjerne problemet, men flytte det til et andet sted. Med mindre de kunne tilbyde ham lukket katte-gård at gå i, som han ikke kan her, eller har haft før. Han elsker at side på vores åben altan, nyde luften og kigge på alle de ting der bevæger sig.
- Han er 1 år og ca. 2-3 mdr. gammel nu

ellers en dejlig og kærlig kat, der elsker at putte. Han er en Maine coon og Perser blandet sammen til en skøn, langhåret hvid kat.
- Hjælp mig! gode råd, og andre ikke negative meninger søges