Aaaav:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Frk. Himmelblå

Kathepige skriver:

Har ikke været på p-piller i 9 måneder ca., træning orker jeg ikke

Ville som sagt være 3+2 i dag hvis det var, men synes måske det er tidligt at have symptomer?

Tjae, vi reagerer alle forskelligt.

Det er nok - sådan generelt set - lidt tidligt, men absolut ikke usædvanligt. Der sker et eller andet hormonelt ved undfangelsen.

Må jeg spørge, om du sådan i al almindelighed opfatter dig selv som værende særligt sensitiv (meget fin lugtesans, reagerer på stærke sanseindtryk, bliver let følelsesmæssigt stimuleret/overvældet, mærker andres sindstilstand meget hurtigt osv. osv.?) Jeg har nemlig en teori om, at særligt sensitive personer reagerer kraftigere på (opdager tidligere) symptomer på graviditet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Flødebollen

Frk. Himmelblå skriver:

Det er nok - sådan generelt set - lidt tidligt, men absolut ikke usædvanligt. Der sker et eller andet hormonelt ved undfangelsen.

Må jeg spørge, om du sådan i al almindelighed opfatter dig selv som værende særligt sensitiv (meget fin lugtesans, reagerer på stærke sanseindtryk, bliver let følelsesmæssigt stimuleret/overvældet, mærker andres sindstilstand meget hurtigt osv. osv.?) Jeg har nemlig en teori om, at særligt sensitive personer reagerer kraftigere på (opdager tidligere) symptomer på graviditet. 

Ikke så meget sensitiv med lufte osv., men hvad angår følelsesmæssigt der er jeg meget sensitiv.. Har på nogle områder haft en meget træls barndom og ungdom der gør, at jeg er meget obs og fanger hurtigt signaler fra andre

Anmeld

26. juni 2012

Flødebollen

Frk. Himmelblå skriver:

Men interessant teori

Anmeld

26. juni 2012

Frk. Himmelblå

Kathepige skriver:

Men interessant teori

Ja, jeg har bare tænkt over det, at sensitiviteten jo nærmest må gælde alle af livets områder. Derfor også graviditetssymptomer .

Jeg krydser fingre og ser frem til update.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.