Dyzjes skriver:
Jeg nu gået 12 dage over min mens. Den kommer altid til tiden.
Men nu den blevet væk og jeg har testet 4 gange og den er stadig negativ. Lige siden min sidste mens, har jeg haft grim kvalme og ingen lyst til at spise. Jeg plejer at få ondt i mine bryster og de vokser en uge inden min mens. Nu har jeg ikk ondt i dem kun mine bryst vorter. Men jeg har så ondt i lænden og ondt i maven de sidste par dage i begge sider af maven. Som en mærkelig mens smerte som dog ikk ligner den jeg normalt har. Jeg er blevet op pustet og har fået en go appetit igen. Jeg tisser mere ind normalt og kan lugte alt muligt underligt. Der skal ikk så meget til før jeg bliver oprevet over ting. Normal er jeg en meget tolerant person. Måske det bare er det uvisse der gør det. Men ville høre om der nogen som måske har oplevet noget af det jeg oplever? Vil så lige sige at jeg ikk har spist p-piller i 4 år og har haft en graviditet uden for livmoderen. Og der viste testen først positiv da jeg var gået 3 uger over.
Håber der en som kan hjælpe lidt her
min læge siger jeg må se tiden an. Men det svært.
vi må krydse den er der, men hvis du er 12 dage over tid skulle du da gerne stå med en positiv test nu hvis du var gravid.
men tag da ellers til lægen og hør dem ad, de kan tage en blodprøve som giver dig 100% svar på om der er en lille reje i maven.
hvor mange cyklus har du haft der har været reglmæssige?
en cyklus kan desværre godt lave rav i den pludseligt, sådan er vores kvinde kroppe desværre.
held og lykke med PB
Anmeld