Hjælp til hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Bigmamma

Min datter på 2 et halvt er blevet syg med feber og hoste og det er en rigtig tør hoste hun har fået sig. Så jeg kunne godt tænke mig og vide, hvad der kan hjælpe hende. Må de i den alder for slimopløsende? Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

grønbæk

Hejsa, vores datter på 17 mdr har det samme og vi har i går været ved lægen og fået konstanteret halsbetændelse og hun er nu på pencelin. Her i området er der mange børn der har halsbetændelse forudsaget af en bakterie og ikke bare en virus og dermed skal behandles med antibiotika/pencelin, så jeg synes du skal en tur omkring lægen med hende. God bedring med hende.

Anmeld

26. juni 2012

UnderCover37

Tør hoste kræver ikke slimløsende, det skal kun bruges ved hoste hvor der sidder en masse slim man ikke kan hoste op ved egen hjælp.

Men, synes du skal til læge med dit barn for at sikre dig at hun får den rigtige behandling mod den hoste og feberen.

Rigtig god bedring til det lille pus

Anmeld

27. juni 2012

Bigmamma

Tak for svar piger og beklager at jeg først svare nu. Feberen er væk, men hsten er der stadig så vi skal til læge i morgen 

Anmeld

27. juni 2012

Pige2009

Bigmamma skriver:

Tak for svar piger og beklager at jeg først svare nu. Feberen er væk, men hsten er der stadig så vi skal til læge i morgen 

Min datter på samme alder har just haft det samme. Kamillete og honning var en god del af kuren sammen med hævet hovedgærde om natten

Anmeld

27. juni 2012

Bigmamma

Baagøe skriver:

Min datter på samme alder har just haft det samme. Kamillete og honning var en god del af kuren sammen med hævet hovedgærde om natten

Det vil min datter så slet ikke drikke...Ikke engang varm kakao vil hun ha  Og jep det med hovedgærdet det tager lige det værste  Hvor længe tog det ed din datter, før det stoppede?

Anmeld

27. juni 2012

Pige2009

Bigmamma skriver:

Det vil min datter så slet ikke drikke...Ikke engang varm kakao vil hun ha  Og jep det med hovedgærdet det tager lige det værste  Hvor længe tog det ed din datter, før det stoppede?

Omkring 8 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.