Tør jeg tro på det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Filuka

Jeg smugtestede i går (3+3) 11 dage efter ÆO og 14 dage efter ÆL sprøjten. Ville bare så gern have lov til at prøve at teste denne gang, uden at det var mens der fortalte mig svaret. Og var jo godt klar over at selv om den viste negativ, at så kunne jeg ikke helt regne med det alligevel. Men blev noget overrasket over resultatet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

tarkoflen

Jeg alt hvad jeg kan hvornår skal du til bp?

Anmeld

26. juni 2012

Filuka

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan hvornår skal du til bp?

Taaark... Ved ikke helt hvad for et ben jeg skal stå på. Har aldrig stået med en positiv test før! Håber virkelig at 3 års kamp for ønskebarnet endelig er ved at være slut... Skal have taget blodprøve på torsdag (2 dage)

Anmeld

26. juni 2012

tarkoflen

Filuka skriver:

Taaark... Ved ikke helt hvad for et ben jeg skal stå på. Har aldrig stået med en positiv test før! Håber virkelig at 3 års kamp for ønskebarnet endelig er ved at være slut... Skal have taget blodprøve på torsdag (2 dage)

Åhh hvor bliver det spændende det er helt sikkert jeres tur efter så mange år

Glæder mig til jeg selv kan stå med en positiv test!

Anmeld

26. juni 2012

Leonora

Ja den ser jo meget positiv ud .
Tillykke med det . Jeg håber bp er tårn høj

Go dag og nyd de to streger

Anmeld

26. juni 2012

Mulle73

Bliver rigtig spændende på torsdag!

Anmeld

26. juni 2012

KarinaA

Filuka skriver:

Jeg smugtestede i går (3+3) 11 dage efter ÆO og 14 dage efter ÆL sprøjten. Ville bare så gern have lov til at prøve at teste denne gang, uden at det var mens der fortalte mig svaret. Og var jo godt klar over at selv om den viste negativ, at så kunne jeg ikke helt regne med det alligevel. Men blev noget overrasket over resultatet...

jep to streger, jeg tør godt sige tillykke ! 

for at pb er torn højt !  

Anmeld

26. juni 2012

tikka

jeg ser to meget tydelige streger, så tør godt sige tillykke.. sys det er smadder uretfærdigt at nogle skal kæmpe så meget for ønskebarnet, så krydser alt hvad krydses kan for dig, og alle andre i din situation...

Anmeld

26. juni 2012

FruK

Der er da to streger!! TILLYKKE!!

Begge de gange jeg har testet posotiv her i foråret, har jeg først taget en test, der lignende den der. Har så taget en dagen efter - som allerede var meget mere tydelig.

Krydser fingre for at det lykkes for dig!

Anmeld

26. juni 2012

Putomanen

Kæmpe tillykke med de to streger!!!

Hvis du skal til BP om 2 dage burde du da være 3+5 eller 4+0 nu?

Jeg glæder mig til en rigtig god opdatering på torsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.