clairvoyant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg er lidt usikker på om jeg skal finde en for mange fusker har jeg hørt..

men det drejer sig om min fyr som var hjemme hos hans onkel som hade kræft, og da han ville gå da han sku hente vores datter spurte onklen om han ikke nok ville blive..

(det skal lige siges min fyr vill ha ham indlagt da han hade det skidt men onklen væntede på et opkald som tog for lang tid)

men han fik ham overtalt og mens de kørte i vores bil kunne han se han opførte sig underligt og da han så igen kikkede kunne han se han hade den var helt gal..han kørte ind til siden, han prøvede at genoplive ham da han fik ham ud men dette lykkes ikke han døde detsværre i bilen.

men min fyr er ikke kommer over hele "uheldet" tror han føler det hans skyld han er død men han sir hver gang han sætter sig ind i bilen kan han se det hele for sig. 

onklen var en far for ham og søn for ham

men tror i en clairvoyant kan hjælpe?? eller kender en man kan stole på? 

håber i vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Puha træls oplevelse!!! Tænker at han ska ha snakket med sin læge om hele oplevelsen, som så måske vil henvise han til en psykolog, så han ka få bearbejdet det hele på en ordenlig måde!! Vh stine

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Puha træls oplevelse!!! Tænker at han ska ha snakket med sin læge om hele oplevelsen, som så måske vil henvise han til en psykolog, så han ka få bearbejdet det hele på en ordenlig måde!! Vh stine

jamen han tror ikke på dette hjælper han har ikke flere fra familien andet en hans mor som er ved at undskyld sproget drikke sig ihjæl hun er liglad med ham og vores datter. 

han er blevet taget væk hjemmefra og har snakket med de forskellige pædagoger og psykologer men han sys ikke det hjalp ham dengang..

han lukker mere af fra alt

han ved så ikke jeg spørg om dette 

Anmeld

26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved desvære ik hva jeg ellers ka forslå. Men håber at han får noget hjælp til at få det hele bearbejdet! Det bedste til jer begge.Vh stine

Anmeld

26. juni 2012

NNL

Det må have været en hård oplevelse - stakkels ham!

Tænker også at en psykolog måske var det rigtige... Der er vel stor forskel på børne/ungdoms psykologer, som gransker ens hjerne ud og ind, og en krisepsykolog som bearbejder en bestemt hændelse... Mon ikke han kunne overtales på den måde?

En helt anden ting er om han overhovedet selv vil til en clairvoyant når han ikke engang vil snakke med sin læge?

Når det så er sagt, så tror jeg på de clairvoyante kan nogle ting! Det er bare med at vælge den rigtige, som jeg ikke lige ved hvordan man gør. Det skal jo være en, som ikke ved noget om din kæreste i forvejen, så han ikke kan "opsnuse" en masse info, som man indimellem hører...

Håber det bedste for jer, og at han kommer godt igennem det.

Anmeld

26. juni 2012

B&J

Sikke en oplevelse...

men jeg tror virkelig at hans onkel havde brug for noget alene tid sammen med ham og tror han døde fordi han var sammen med den person der betød noget for ham

og jeg tror ikke en clairvoyant kan hjælpe ham jeg tror mere han skal få snakket med en psykolog omkring oplevelsen

men hvad mener han selv

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Det må have været en hård oplevelse - stakkels ham!

Tænker også at en psykolog måske var det rigtige... Der er vel stor forskel på børne/ungdoms psykologer, som gransker ens hjerne ud og ind, og en krisepsykolog som bearbejder en bestemt hændelse... Mon ikke han kunne overtales på den måde?

En helt anden ting er om han overhovedet selv vil til en clairvoyant når han ikke engang vil snakke med sin læge?

Når det så er sagt, så tror jeg på de clairvoyante kan nogle ting! Det er bare med at vælge den rigtige, som jeg ikke lige ved hvordan man gør. Det skal jo være en, som ikke ved noget om din kæreste i forvejen, så han ikke kan "opsnuse" en masse info, som man indimellem hører...

Håber det bedste for jer, og at han kommer godt igennem det.

okey det kan være ja hvis jeg lægger det sådan ud for ham håber han vil .. for det går lidt ud over forholdet detsværre men kan godt forstå han er ked af det..

ja tænkte og hvis han ku få forbindelse med ham og få sagt rigtig forvel ville det være godt. men jeg her dog heller ikke klog på den rigtig god og en som ikke fusker.. (dem der er med i ondernes verden de nok ikke til a betale men okey kan nu heller ikke finde dem)

men vil prøve a få ham op til den læge tak for hjælpen

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Sikke en oplevelse...

men jeg tror virkelig at hans onkel havde brug for noget alene tid sammen med ham og tror han døde fordi han var sammen med den person der betød noget for ham

og jeg tror ikke en clairvoyant kan hjælpe ham jeg tror mere han skal få snakket med en psykolog omkring oplevelsen

men hvad mener han selv

jeg tror os han følte sig tryk sil det sidste... 

han er lykkelig over han nåde at få talt med ham men er ked af de tavse menutter men såden vil det vel altid være der er altid noget man vil ha sagt

vil prøve a få ham op til den læge så han ka få hjælp.

men tak for svaret

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ved desvære ik hva jeg ellers ka forslå. Men håber at han får noget hjælp til at få det hele bearbejdet! Det bedste til jer begge.Vh stine

ja vil prøve igen a få ham derop 

tak for hjælpen

Anmeld

26. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

jeg tror os han følte sig tryk sil det sidste... 

han er lykkelig over han nåde at få talt med ham men er ked af de tavse menutter men såden vil det vel altid være der er altid noget man vil ha sagt

vil prøve a få ham op til den læge så han ka få hjælp.

men tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.