Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa..
Jeg skal lave krebninetter i morgen med babykartofler og persillesauce.
Hvordan kan jeg se om de er frdige på panden, når de er panerede? Jeg plejer at skære dem over, men det vil jeg gerne undgå i morgen da der kommer gæster
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hejsa.. Jeg skal lave krebninetter i morgen med babykartofler og persillesauce. Hvordan kan jeg se om de er frdige på panden, når de er panerede? Jeg plejer at skære dem over, men det vil jeg gerne undgå i morgen da der kommer gæster
De skal ha 15-20min. ca =)
Alt der færdig steges på en pande, skal max ha 20min.
IsabellaCiinea skriver: De skal ha 15-20min. ca =) Alt der færdig steges på en pande, skal max ha 20min.
Okay tak :o)
Det bliver ikke for tørt så? Når jeg laver karbonader og hakkebøffer får de nemlig maks 3-5 min på hver side
Trine89 skriver:Du kan stikke i midten med en gaffel, og mase let på den. Kommer der en smugle klar væske på er de færdige. Der må ikke komme for meget væske op..
Trine89 skriver: Du kan stikke i midten med en gaffel, og mase let på den. Kommer der en smugle klar væske på er de færdige. Der må ikke komme for meget væske op..
Du kan stikke i midten med en gaffel, og mase let på den. Kommer der en smugle klar væske på er de færdige. Der må ikke komme for meget væske op..
Perfekt tak :o))
tarkoflen skriver: skulle lige til at skrive det samme
skulle lige til at skrive det samme
Anonym skriver: Okay tak ) Det bliver ikke for tørt så? Når jeg laver karbonader og hakkebøffer får de nemlig maks 3-5 min på hver side
Okay tak )
Så giver du dem også bare 5 min på hver side
15-20 min er bare max =)
Anonym skriver: Perfekt tak ))
Perfekt tak ))
Trine89 skriver: Hihi.. Jeg har dælme lavet mange af dem (vi kalder dem så for karbonader når de er paneret) Karbonader og stuvet ærter og gulerødder var min livret som barn.. Uuhm
Hihi.. Jeg har dælme lavet mange af dem (vi kalder dem så for karbonader når de er paneret) Karbonader og stuvet ærter og gulerødder var min livret som barn.. Uuhm
Her er karbonader også paneret og krebinetter er ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128