Erfaring med akupunktur søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

AJbaby

Hejsa,

Jeg har bestilt tid til akupunktur behandling på onsdag med henblik på at få sat fut i projekt baby..

Jeg havde for en uge ÆL og kan først teste om 1 uges tid.. Jeg er helt vildt spændt på behandlingen, men er i tvivl om hvorvidt det kan skade en evt tidlig graviditet??

Jeg føler mig oppustet som om min blære er konstant fyldt, og synes også at bemærke at jeg tisser oftere end normalt.. Men måske det bare er mine tanker der spiller mig et puds...  Men måske der er gevinst...

Har tænkt mig evt at test i morgen, men det er jo alt for tidligt, og det er sikkert spild af test?

Hatter nogen har erfaring!?

Vh AJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

AJbaby

Håber

Anmeld

25. juni 2012

tarkoflen

Jeg har været afsted til min første behandling i dag

Det er godt nok i forbindelse med IVF behandling, men det er jo ligemeget

Jeg synes du skal sikre dig, at det er en der har forstand på at man gerne vil være gravid, for så ved de også, hvis der skal tages hensyn, hvis der evt skulle være en lille spire på vej

Held og lykke med det!

Anmeld

26. juni 2012

AJbaby

tarkoflen skriver:

Jeg har været afsted til min første behandling i dag

Det er godt nok i forbindelse med IVF behandling, men det er jo ligemeget

Jeg synes du skal sikre dig, at det er en der har forstand på at man gerne vil være gravid, for så ved de også, hvis der skal tages hensyn, hvis der evt skulle være en lille spire på vej

Held og lykke med det!

Hej igen,

Tak for svar. Hun er uddannet jordemoder så regner med at hun har helt styr på sagerne

Jeg håber at hun kan sætte gang i tingene i hvert fald - har kun haft mens 1 gang sidste 6 mdr... 

for at behandlingen hjælper os begge i rigtig retning

Anmeld

26. juni 2012

tarkoflen

AJbaby skriver:

Hej igen,

Tak for svar. Hun er uddannet jordemoder så regner med at hun har helt styr på sagerne

Jeg håber at hun kan sætte gang i tingene i hvert fald - har kun haft mens 1 gang sidste 6 mdr... 

for at behandlingen hjælper os begge i rigtig retning

Ja så har hun nok det

Jrg har bare hørt om nogle, der har været afsted hos nogen, der ikke vidste helt hvad de skulle og så hjælper det jo ikke en dyt

God fornøjelse, håber du synes det er godt og at det kan hjælpe jer til at få guldklumpen!

Anmeld

26. juni 2012

Stinna1006

AJbaby skriver:

Hejsa,

Jeg har bestilt tid til akupunktur behandling på onsdag med henblik på at få sat fut i projekt baby..

Jeg havde for en uge ÆL og kan først teste om 1 uges tid.. Jeg er helt vildt spændt på behandlingen, men er i tvivl om hvorvidt det kan skade en evt tidlig graviditet??

Jeg føler mig oppustet som om min blære er konstant fyldt, og synes også at bemærke at jeg tisser oftere end normalt.. Men måske det bare er mine tanker der spiller mig et puds...  Men måske der er gevinst...

Har tænkt mig evt at test i morgen, men det er jo alt for tidligt, og det er sikkert spild af test?

Hatter nogen har erfaring!?

Vh AJ

Hej vi prøvede i 1 1.5 år at blive gravide 1 mdr efter akupunktur var den der ... Det virker 

Anmeld

26. juni 2012

AJbaby

Stinna1006 skriver:

Hej vi prøvede i 1 1.5 år at blive gravide 1 mdr efter akupunktur var den der ... Det virker 

Ihhh jeg håber der er gevinst for os...!

Hvor mange behandlinger fik du?

Anmeld

26. juni 2012

AJbaby

tarkoflen skriver:

Ja så har hun nok det

Jrg har bare hørt om nogle, der har været afsted hos nogen, der ikke vidste helt hvad de skulle og så hjælper det jo ikke en dyt

God fornøjelse, håber du synes det er godt og at det kan hjælpe jer til at få guldklumpen!

Håber jeg også 

Tak for dine input! 

Anmeld

27. juni 2012

Stinna1006

AJbaby skriver:

Håber jeg også 

Tak for dine input! 

Jeg fik en behandling som bestod af " en varm cigar " og nåle her og der + nåle i ørene som jeg skulle blive ved at gå med 

Hun vuderede at jeg havde en kold livmoder udfra min mens og symp jeg fortalte og man må sige hun havde ret er da gravid nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.