er det bare ønsketænkning...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. maj 2009

Susanne79

Hej...

Så er der endnu en ny bruger der har brug for lidt hjælp......

Min kæreste og jeg har siden november prøver at gøre mig gravid. Hver måned har jeg håbet på at min menes ville udeblive og hver måned er den kommet nogenlunde præcis på dag 26 (plus minus 2 dage). Derfor blev jeg glædelige overrasket da jeg i sidste uge opdagede at jeg var gået over tid. Min menes burde være kommet d. 22/4. Den er stadig ikke dukket op, men jeg har testet negativ hver gang ( senest i går d. 1/5).
I går begyndte jeg at pletbløde lidt og gør det stadig, men det er ikke noget seriøst (ligner faktisk bare tyndt brunligt udflåd...). Jeg har læst at man godt kan pletbløde lidt i starten af graviditeten. Men jeg ved også at menes kan blive udsat hvis man tænker for meget på at blive gravid.....
Tror i at det stadig kan være en chance for at jeg kan være gravid?
Hvad er jeres erfaring?
Jeg vil virkelig gerne være gravid.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Susanne79 skriver:

Hej...

Så er der endnu en ny bruger der har brug for lidt hjælp......

Min kæreste og jeg har siden november prøver at gøre mig gravid. Hver måned har jeg håbet på at min menes ville udeblive og hver måned er den kommet nogenlunde præcis på dag 26 (plus minus 2 dage). Derfor blev jeg glædelige overrasket da jeg i sidste uge opdagede at jeg var gået over tid. Min menes burde være kommet d. 22/4. Den er stadig ikke dukket op, men jeg har testet negativ hver gang ( senest i går d. 1/5).
I går begyndte jeg at pletbløde lidt og gør det stadig, men det er ikke noget seriøst (ligner faktisk bare tyndt brunligt udflåd...). Jeg har læst at man godt kan pletbløde lidt i starten af graviditeten. Men jeg ved også at menes kan blive udsat hvis man tænker for meget på at blive gravid.....
Tror i at det stadig kan være en chance for at jeg kan være gravid?
Hvad er jeres erfaring?
Jeg vil virkelig gerne være gravid.......

det ku godt tænkes att du er gravid... nogen kan ikke teste før op til 14 dage efter...jeg krydser fingre for dig...

Anmeld

2. maj 2009

H+S Skjolgborg.

kan ogsåvære den plætblødningen er pga du er gjort gravid bare nået sent..
Man skal aldrig sige aldrig..Med mindre det kan være mens er på vej nu her..Af den bare starte op med plæt/rødt eller plæt brunt...
Du må prøve af se det ad også ellers prøve af teste om 3-4 dage igen hvis det ikke blever til mere rødt osv..
Held og lykke..Xxx finger for den er der.
Mvh Henriette 6+5

Anmeld

2. maj 2009

karina1980

håber da det er lykkes for dig første gang var jeg næsten 9 uger henne før testen var posetiv, så der gik lidt over 3 uger fra forventet mens til jeg rent faktisk kunne teste,

men for at det er lykkes

Anmeld

2. maj 2009

Pocha

Håber den er der for dig.. Og prøv og tage en test igen om nogen dage, hvis du ikke får rigtig mens.

Jeg kender udemærket følelsen hver måned hvor man håber den er der, og så alligevel får mens. Sådan har det været her i et år nu..

Anmeld

2. maj 2009

missKat

er selv gået en uge over og min test er også negativ...
min mens er også meget præcis, så jeg håber for es begge

Anmeld

3. maj 2009

Susanne79

Tusind tak for de søde svar. Jeg håber virkelig også at der snart kommer to streger på testen. Det er bare hårdt at blive skuffet måned efter måned. Jeg pletbløder stadig, så jeg begynder snart at miste troen på det.

Anmeld

3. maj 2009

Susanne79

missKat skriver:

er selv gået en uge over og min test er også negativ...
min mens er også meget præcis, så jeg håber for es begge

krydser også finger for dig. føler du også at tiden går enormt langsom i disse dage??

Anmeld

3. maj 2009

missKat

Susanne79 skriver:

krydser også finger for dig. føler du også at tiden går enormt langsom i disse dage??

jep...
har lige grædt mine øjne ud ved kæresten. Det er SÅ frustrende!!

Anmeld

3. maj 2009

Susanne79

missKat skriver:

jep...
har lige grædt mine øjne ud ved kæresten. Det er SÅ frustrende!!

Jeg havde total nedtur i fredags, da jeg begyndte at pletbløde. Min kæreste var rigtig sød og prøvede at trøste mig...... Hvor lang tid har i prøvet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.