Hvor køber I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

mariamiss6

Baagøe skriver:

Men det er da pund!? For ja ellers ville da være pivbilligt

Nåååååh, det skrev hun jo ikke noget om

Jeg troede hun havde handlet for 100-og-noget, og så skulle lægge 17,noget oven i til fragt  

Men fragten her hjemme er vel omkring 60-80 kroner, og så koster varene omkring det dobbelte (alt efter hvad det er) så kan det måske alligevel betale sig i england? 

Om ikke andet, så kan man jo forsøge at finde de samme varer i Holland, eller på en anden engelsk shop, og så sammenligne de endelige priser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Jeg troede hun havde handlet for 100-og-noget, og så skulle lægge 17,noget oven i til fragt  

Men fragten her hjemme er vel omkring 60-80 kroner, og så koster varene omkring det dobbelte (alt efter hvad det er) så kan det måske alligevel betale sig i england? 

Om ikke andet, så kan man jo forsøge at finde de samme varer i Holland, eller på en anden engelsk shop, og så sammenligne de endelige priser

Ja, jeg mener, at jeg gav omkring 50 kr. i fragt fra England

Anmeld

28. juni 2012

betina23

mariamiss6 skriver:

Jo jeg skrev 17,81 og det var 165,33 kr  det er det ifølge den kurs jeg tjekkede  

Anmeld

30. juni 2012

mariamiss6

betina23 skriver:

Jo jeg skrev 17,81 og det var 165,33 kr  det er det ifølge den kurs jeg tjekkede  

Jeg misforstod bare hvad du mente, på grund af den måde det stod forklaret på.... Men jeg fik det jo forklaret af en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.