Jeg er student!!! (studenter prale tråden )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Pige2009

AnnaKJ skriver:

Idag hedder det 5 fag på A-niveau eller til den klassisk sproglige, Latin A og Græsk A
Har en veninde der fik den sidste år, da hun havde gennemført 5 fag på A-niveau

På gymnasiet?  Der er kommet helt ny ordning siden jeg blev snt i 2001

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Bassemor<3

Kamulla skriver:

Så laver jeg en tråd for studenterne (nægter at tro jeg er den eneste )

blev student idag, men et 7 tal i Filosofi... havde VIRKELIG ikke troet at jeg kunne bestå denne eksamen.. det var den værste af dem alle.. og så fik jeg sku 7 en lettelse...

Sønnen kom og gav mig huen på, og overleverede en flot tegning, og så var min mor + 2 veninder dukket op med asti og smukke blomster 

STORT TILLYKKE !! Kan tydeligt huske da jeg fik min hue på sidste år, også hf !! Må man spørge hvorfor huen er sort ?

Anmeld

27. juni 2012

Kamulla

Bassemor<3 skriver:

STORT TILLYKKE !! Kan tydeligt huske da jeg fik min hue på sidste år, også hf !! Må man spørge hvorfor huen er sort ?

fordi jeg har valgt den sorte som er den originale studenterhue farve ;-)

gider ikke ind i de der selvskrevne regler for hvem der må bære den og ikke.. for nogle siger 5 A fag og jeg + dem jeg kender siger 3 A fag eller gennemsnit over landsgennemsnittet så skidt pyt.. 

sandheden er der ingen regler er for den, det er nogle studenter selv har lavet

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

Kamulla skriver:

jeg tager det skam ikke som et angreb.. men hvis du søger om regler om den sorte studenterhue finder du svar.. har bare fået afvide at jeg ikke har "ret" til den hue, og den har jeg da mere end ret til.. for de eneste der laver de regler om huen er studenter selv

hapset fra nyhederne.tv2.dk