Jeg har helt selv bagt en........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Muhmi

JORDBÆRTÆRTE!

Seeeee hvor fin den er

Er SÅ stolt af den tihi..

Der kommer lige billed trin for trin

Okay, DET DER var bare ikke fair....  Den ser bare SUPER lækker ud!! AT DELE!!! Gud hvor er det ikke godt at være gravid og letpåvirkelig af billeder  Hehehehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

BellaCiinea

Åhh den ser lækker ud

Kunne se at det er den samme jeg skal bage til min 30 års fødselsdag her på lørdag, så når nu jeg skal lave til 33 mennesker, hvor mange vil du så tro jeg skal lave?

Og hvor lang tid brugte du på det?

Hvis du skal ha til 33 mennesker ... så skal du lave en del

Der står at den er til 8 pers. men hvis man spiser mere end et bette stykke.. så vil jeg sige der er til.. hmm... 5-6 pers. men du skal nok lave ca. 6stk.. vil jeg mene.. 7 hvis du måske vil ha noget i overskud 

Brugte nogle timer på det.. men du kan bare lave mørdejen dagen i forvejen =) Det sparer noget tid =) Den tager ikk skade af at ligge natten over

Anmeld

25. juni 2012

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Tak  

Så lidt ;D

Anmeld

25. juni 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Okay, DET DER var bare ikke fair....  Den ser bare SUPER lækker ud!! AT DELE!!! Gud hvor er det ikke godt at være gravid og letpåvirkelig af billeder  Hehehehehe

Hahaha xD

Åhh jamen tænkte da at det var det helt perfekte sted at vise den frem

Har aldrig lavet sådan noget tærte halløj før

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

IsabellaCiinea skriver:

Det håber jeg den er i hvert fald! =)

UhUhmmm ser den i hvert fald ud

Anmeld

25. juni 2012

BellaCiinea

Baagøe skriver:

UhUhmmm ser den i hvert fald ud

Hihi mange tak

Anmeld

25. juni 2012

Angelspot

IsabellaCiinea skriver:

Hvis du skal ha til 33 mennesker ... så skal du lave en del

Der står at den er til 8 pers. men hvis man spiser mere end et bette stykke.. så vil jeg sige der er til.. hmm... 5-6 pers. men du skal nok lave ca. 6stk.. vil jeg mene.. 7 hvis du måske vil ha noget i overskud 

Brugte nogle timer på det.. men du kan bare lave mørdejen dagen i forvejen =) Det sparer noget tid =) Den tager ikk skade af at ligge natten over

Godt du siger det, for havde selv tænkt på 6. Men så laver jeg 7 bare for at være sikker, vil hellere have for meget end for lidt

Så vil jeg helt sikkert lave mørdejen dagen før, man har aldrig for meget tid den dag man får gæsterne Men den vil sikkert være mest frisk når den bliver lagt sammen på selve dagen.

Tak for råd

Anmeld

25. juni 2012

BellaCiinea

Angelspot skriver:

Godt du siger det, for havde selv tænkt på 6. Men så laver jeg 7 bare for at være sikker, vil hellere have for meget end for lidt

Så vil jeg helt sikkert lave mørdejen dagen før, man har aldrig for meget tid den dag man får gæsterne Men den vil sikkert være mest frisk når den bliver lagt sammen på selve dagen.

Tak for råd

Hihi ved nemlig hvor lækkert det er at ha lidt ekstra

Jah helt klart! =) men hvis du skal ha gelé på, så skal du lave den nogle timer før, så den kan komme i køleskab og det kan nå at stivne =)

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

IsabellaCiinea skriver:

Hihi mange tak

Velbekomme

Anmeld

25. juni 2012

Muhmi

IsabellaCiinea skriver:

Hahaha xD

Åhh jamen tænkte da at det var det helt perfekte sted at vise den frem

Har aldrig lavet sådan noget tærte halløj før

Selvfølgelig er det det og den ser meget MEGET lækker ud!

Nøøøj jeg elsker jordbærtærte!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.