Har brug for hjæp (eksamen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

mpr

Sidder her og knokler på min kultur eksamen i morgen og har skrevet en synopsis osv. Nu sidder jeg så og bliver helt i tvivl om hvad jeg skal gøre. Vi har fået udleveret nogle tekster og vi skulle selv finde en derud over. Vi har 20 minutter til at gennemgå så meget som muligt inden lærerne må begynde at snakke (3 stks lærer = 3 forskellige fag i en eksamen) vi har i alt 45 min til alt der skal nåes plus gives karaktere.

Og mit spørgsmål er så, skal man fortælle hvad teksterne handler om eller skal man bare lige nævne dem kort og så bruge dem inde i selve analysen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

mpr

25. juni 2012

otlitrom

Som jeg ser det er teksterne "kendt stof" for alle parter, altså ville jeg nok vælge at referere ganske kort, og så lægge vægt på at fortælle noget nyt, sammenholde, se forskelle, analysere og kritisere. Bringe noget nyt på banen...

Held og lykke!!

Anmeld

25. juni 2012

mpr

Som jeg ser det er teksterne "kendt stof" for alle parter, altså ville jeg nok vælge at referere ganske kort, og så lægge vægt på at fortælle noget nyt, sammenholde, se forskelle, analysere og kritisere. Bringe noget nyt på banen...

Held og lykke!!

Tusind tak for dit svar! Det var også sådan jeg tænkte, men blev helt i tvivl og kunne ikke få fat i nogen som helst som vidste noget om det så er det godt der er hjælpsomme mennesker herinde Og tak   :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.