hvordan steger man en medisterpølse..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

L&V

Isabella_mor skriver:

DET GIK. og nu skal vi spise den første medisterpølse i familien  

Bravo, du burde næsten smide et billede af den fine medister men nu er den jo nok indtaget Håber det smagte jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Isabella_mor

Månsson skriver:

Bravo, du burde næsten smide et billede af den fine medister men nu er den jo nok indtaget Håber det smagte jer

det bliver svært fordi at den ligger i vores maver nu men det blev rigtig godt. og ikke tør og kedelig som jeg har prøvet før.. den var juicy og så brugte jeg det vand jeg havde kogt den i (kogt sammen med peberkorn og løg) til sovs.. Pebersovs.. og så lavede jeg bare bras kartofler osv.. rester fra i går

Anmeld

25. juni 2012

L&V

Isabella_mor skriver:

det bliver svært fordi at den ligger i vores maver nu men det blev rigtig godt. og ikke tør og kedelig som jeg har prøvet før.. den var juicy og så brugte jeg det vand jeg havde kogt den i (kogt sammen med peberkorn og løg) til sovs.. Pebersovs.. og så lavede jeg bare bras kartofler osv.. rester fra i går

Det lyder dejligt.. Prøv og kog den med rosmarin engang hvis i ken li den smag mums

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

IsabellaCiinea skriver:

Jeg plejer at koge den først.

Og så ligger jeg den på en pande hvor smøret er smeltet og er blevet lidt brunt =) og så skal den bare steges til den er fin og sprød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.