drengenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

ja okay, så kan der godt gå lidt tid jo

kan godt adde dig som ven, men kan desværre ingen gode råd give mht børn - har ingen endnu

Ja det er jo det =)

Ahh troede jeg du havde, siden du spurgte efter navne der passede  til de der andre

Men det kan være de snart er på vej? ;D

Du add'er bare alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ja det er jo det =)

Ahh troede jeg du havde, siden du spurgte efter navne der passede  til de der andre

Men det kan være de snart er på vej? ;D

Du add'er bare alligevel

nåh, nej er ligesom dig - på forkant .. og sad med en veninde idag og fandt pigenavne, da hun venter sig en lille pige, og så kom vi til at snakke om, hvad mine børn skulle hedde, når jeg får nogle

men nej, har skam ingen børn, og ingen er på vej. har mistet to gange, så kunne være højgravid nu og have en på ca 1 år

Anmeld

25. juni 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

nåh, nej er ligesom dig - på forkant .. og sad med en veninde idag og fandt pigenavne, da hun venter sig en lille pige, og så kom vi til at snakke om, hvad mine børn skulle hedde, når jeg får nogle

men nej, har skam ingen børn, og ingen er på vej. har mistet to gange, så kunne være højgravid nu og have en på ca 1 år

Ahh ja det er også hyggeligt =D

Åhh på den måde =/ Ævs...

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ahh ja det er også hyggeligt =D

Åhh på den måde =/ Ævs...

det er rigtig hyggeligt!
hvis du har lyst, kan du da skrive en pb, så vi kan snakke videre, i stedet for at spamme denne tråd, hehe har ansøgt dig.

Anmeld

25. juni 2012

Ciss

Anonym skriver:

hvordan skal sokrates udtales?
er ikke meget for sirius og elliot, men simon er vildt sødt!"

Sokrates udtales lige ud af landevejen og med tryk på første stavelse. Jeg falder mere og mere for det navn men ligefrem almindeligt er det vel ikke.

Jeg foreslog selv Simon, da vi fik vores søn, men den var farmand ikke med på. Dejligt navn!

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Sokrates udtales lige ud af landevejen og med tryk på første stavelse. Jeg falder mere og mere for det navn men ligefrem almindeligt er det vel ikke.

Jeg foreslog selv Simon, da vi fik vores søn, men den var farmand ikke med på. Dejligt navn!

jeg er ikke meget for navnet sokrates - men nu kan jeg stadigvæk ik finde ud af at udtale det, uanset hvor meget jeg prøver

ååh, de kære mænd det meget lettere, hvis det kun var den ene part, der skulle bestemme navn

Anmeld

26. juni 2012

Ciss

Anonym skriver:

jeg er ikke meget for navnet sokrates - men nu kan jeg stadigvæk ik finde ud af at udtale det, uanset hvor meget jeg prøver

ååh, de kære mænd det meget lettere, hvis det kun var den ene part, der skulle bestemme navn

Helt i orden.

Ja, det er virkelig ikke enkelt at blive enige nogen gange.

for at I snart finder det helt rigtige navn.

Anmeld

26. juni 2012

Pigent

hej piger.

hvilket drengenavn passer til jacquelina & melina?
er helt vildt på bar bund!

Jacquelina, Melina og

Nicholas/Nikolas/Nicolas

Kristoffer/Christoffer

Romeo

Alex

Charlie

Anmeld

26. juni 2012

Camulla

Anonym skriver:

hej piger.

hvilket drengenavn passer til jacquelina & melina?
er helt vildt på bar bund!

Zacharias 

Anmeld

29. juni 2012

Pigent

Jeg troede i starten at du havde to piger der hed Jaquelina og Melina, men det nu gået op for at du ingen børn har. Jeg ville ikke kalde to piger for Jaquelina og Melina da jeg synes navnene bliver for tæt. 
Jeg læste at du var til mere almindelig drengenavne, så vil lige komme med lidt flere forslag og undskyld hvis de er blevet sagt

Jaquelina og  

Alexander 

Tristan 

Sander/Zander/Xander 

Jonathan 

Benjamin 

Zacharias 

Kristoffer/Christoffer 

Daniel

Melina og 

Noah

William

Marcus

Philip

Marius

Adam

Mike

Oliver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.