Åh ha..
Jeg har mødt den her fyr i byen for ca 2 uger siden, og et eller andet sagde bare klik.. vi snakkede bare helt vildt godt sammen og vi mødtes også næste aften hvor jeg endte med at sove oppe hos ham.. Vi lavede ikke noget, puttede og snakkede bare..
Efter den weekend har vi skrevet sms'er sammen stort set hele tiden, normalt skriver jeg slet ikke sms'er.. Og vi blev enige om at jeg skulle komme hjem til ham den weekend der lige har været her... Vi havde det super hyggeligt og endte også med at være sammen flere gange..
Jeg er lige kommet ud af et forhold med mit barns far, og han er også lige kommet ud af et længere forhold, så vi har egentligt hele tiden været ret enige og afklaret med at vi slet ikke var klar til et nyt forhold.. Men nu sidder jeg jo så bare her og kan mærke at jeg rent faktisk har følelser for ham.. Det var bare slet ikke meningen! Og så efter så kort tid.. Jeg er bare snot forvirret!! Jeg ved at han stadigvæk har følelser for hans eks, selvom det var ham der slog op.. Så jeg har sagt til ham at jeg ikke er interesseret i flere weekender med ham, da jeg ikke syntes det er særlig fedt at være i "2. række" hvilket han jo er fuldt forståelig over for.. Men jeg ved også at han syntes vi har det rigtigt hyggeligt sammen..
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre med denne her situation!! HELP ME kloge damer!!
Anmeld