Nattesved under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.674 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

SRP

Hej piger

Er der nogle som oplever at svede om natten under menstruationen? Jeg vågner nemlig badet i sved og synes der er et mønster i det omkring menstruationstidspunktet. Jeg er bange for det har noget med tidlig overgangsalder at gøre (er 23 år) ved det er sjældent, men er så nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Jupiter

Jeg oplever at jeg generelt sveder mere - eller i hvert fald har det varmere - når jeg har mens.

Det er ikke så jeg bader i det om natten, men jeg får tit små hedeture i løbet af dagen, og jeg føler mig også lidt klam når jeg vågner om morgenen.

Jeg har det dog ikke så slemt at jeg bekymrer mig helt så meget over det

Anmeld

25. juni 2012

HeidiØ

SRP skriver:

Hej piger

Er der nogle som oplever at svede om natten under menstruationen? Jeg vågner nemlig badet i sved og synes der er et mønster i det omkring menstruationstidspunktet. Jeg er bange for det har noget med tidlig overgangsalder at gøre (er 23 år) ved det er sjældent, men er så nervøs

JA! Ej, hvor godt at læse dit indlæg, så gik det lige op for mig Jeg vågner nogle gange og har det såååå varmt.. ikke badet i sved, men SVEDER en del .. og sjovt nok, liiige omkring mens tidspunkt. Hvor pudsigt at læse... så er det da nok derfor.

Nå, men det er sikkert meget alm

Anmeld

25. juni 2012

HeidiØ

SRP skriver:

Hej piger

Hov, havde i øvrigt ikke set den lå i "prøver at blive gravid".. det gør jeg altså ikke.. kender bare til problemet

Anmeld

25. juni 2012

SRP

Så er jeg ikke den eneste Ja kan godt være det er helt normalt.

Anmeld

25. juni 2012

HopinWishin

Da jeg var holdt med p-piller, og havde min mens. stor svedte jeg om natten!..... Det er de dejlige hormoner

Anmeld

15. juli 2012

Lillemy

jeg kan også vågne badet i sved om natten op til og under min menstruation!!! Desuden også af og til omkring min ægløsning... Er faktisk glad for jeg tilfældigt fandt indlægget for har tit tænkt over det

Anmeld

15. juli 2012

DKTiha

jep kender det alt for godt... sveder ekstra meget når jeg har mit lort, og vågner hver nat fordi jeg er våd på mine ben af sved... os selvom jeg ikke ligger med dyne.... men det os slemt efter jeg fx er begyndt på anti depressive...

Anmeld

15. juli 2012

FrkLarsen

SRP skriver:

Hej piger

Du er ikke den eneste 

Ved mine menstruationer vågner jeg tit og er så våd som var jeg lige trådt ud af badet. 

Jeg tror ikke at du behøver at være nervøs for tidlig overgangsalder 

Anmeld

27. juli 2012

Stivdie

Haha, jeg har det generelt lige modsat!
Jeg vågner rigtig ofte i løbet af natten fordi jeg hundefryser. Om morgen er jeg som regel tempereret igen, så jeg plejer at lave grin med, at den indre radiator bliver slukket, når jeg skal sove. Men det er da ganske muligt, det er hormoner. Når jeg skal have mens igen, vil jeg da lige tjekke op på om det bliver værre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.