Til jer der bor i udlandet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Lusi

Har en bekendt, som har lavet denne fine hjemmeside
Www.remoulade-rikke.com

Er sgu da meget smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Lusi

Nogen der ville have lyst til at benytte sig af det? Jeg har absolut ingen idé om, hvor svært det er at få fat i de "danske" ting i udlandet.. Altså ved godt det kun er os der har f.eks rugbrød, men altså er der virkelig slet ik nogen "danske" butikker, nogen steder?

Anmeld

25. juni 2012

M (:

Lykke86 skriver:

Har en bekendt, som har lavet denne fine hjemmeside
Www.remoulade-rikke.com

Er sgu da meget smart

Kan ikke lige gennemskue, hvad hun får ud af det? Det kan da ikke passe, at hun gør det gratis

Anmeld

25. juni 2012

Lusi

M (: skriver:

Kan ikke lige gennemskue, hvad hun får ud af det? Det kan da ikke passe, at hun gør det gratis

Ej gratis gør hun da ikke.. Det jeg har læst, står der da, at man kan kontakte hende, for et uforpligtende tilbud
Og siger man ja til det, så køber hun det der er bestilt og så sender det afsted..

Anmeld

25. juni 2012

M (:

Lykke86 skriver:

Ej gratis gør hun da ikke.. Det jeg har læst, står der da, at man kan kontakte hende, for et uforpligtende tilbud
Og siger man ja til det, så køber hun det der er bestilt og så sender det afsted..

Ja, men i det eksempel hun har givet på et tilbud, kan jeg ikke gennemskue, hvor hun tjener noget på det..? 

Anmeld

25. juni 2012

Lusi

Ja, men i det eksempel hun har givet på et tilbud, kan jeg ikke gennemskue, hvor hun tjener noget på det..? 

Nå har jeg ik lige regnet på.. Men må hun vel så selv om?
Som hun også skriver, ved hun slet ik endnu, hvad hun kan tage for det.. Ved ik lige om det er derfor..

Anmeld

25. juni 2012

Dot D

Nu har jeg lige læst hendes side igennem... Hun skriver, det er gratis, men hun skriver også, at kunden selv skal vurdere, hvad hendes ydelse er værd, for hun ved ikke selv, hvad hun skal tage for det...

Så  det kan vel være alt fra 0 - ? hun kan tjene

Anmeld

26. juni 2012

Lusi

Dot D skriver:

Nu har jeg lige læst hendes side igennem... Hun skriver, det er gratis, men hun skriver også, at kunden selv skal vurdere, hvad hendes ydelse er værd, for hun ved ikke selv, hvad hun skal tage for det...

Så  det kan vel være alt fra 0 - ? hun kan tjene

Okay jeg har bare ik set der stod nogle steder at det var decideret gratis, men at man kunne give hende "drikkepenge", da hun ik rigtig vidste hvad hun kan tillade sig.. Men altså man skal jo starte et sted.. Og man må sige hun tror på sit koncept! Snakker ik så meget med hende mere, men hun har hele dagen postet en milliard ting på facebook

Synes det er fedt, hun tror på det, men synes da så også det er synd, at nogle åbenbart stiller spørgsmål ved det, fordi det ik koster en halv bondegård..

Anmeld

26. juni 2012

Dot D

Lykke86 skriver:

Okay jeg har bare ik set der stod nogle steder at det var decideret gratis, men at man kunne give hende "drikkepenge", da hun ik rigtig vidste hvad hun kan tillade sig.. Men altså man skal jo starte et sted.. Og man må sige hun tror på sit koncept! Snakker ik så meget med hende mere, men hun har hele dagen postet en milliard ting på facebook

Synes det er fedt, hun tror på det, men synes da så også det er synd, at nogle åbenbart stiller spørgsmål ved det, fordi det ik koster en halv bondegård..

Ja, det er fedt, når nogen tror på deres projekter.... Det er sådan nye ting opstår og mange gange varer ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.