Er sukker virkelig så slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

mor2100kbh

Må indrømme at jeg nok er sukker afhængig. Og jeg har meget svært ved at undvære det.

Så har det virkelig så stor en effekt på ens chancer for at blive gravide eller er det bare noget nogen siger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Mor til Mike

enligmorkbh skriver:

Må indrømme at jeg nok er sukker afhængig. Og jeg har meget svært ved at undvære det.

Så har det virkelig så stor en effekt på ens chancer for at blive gravide eller er det bare noget nogen siger?

Jeg har altid været utrolig afhængig af sukker, jeg kan ikke undvære det. Og jeg blev gravid kort efter jeg smed p-pillerne, så jeg vil sige efter egen erfaring at det ikke påvirker dine chancer for at blive gravid. 

Anmeld

25. juni 2012

Masig

enligmorkbh skriver:

Jeg prøvede at stoppe med sukkerindtaget men det hjalp ikke her. Begyndte at spise sukker som jeg plejede igen, og blev altså alligevel gravid derefter...

Anmeld

25. juni 2012

nielsen80

Det kommer an på om du har pco...hvis du har det, er der stor sandsynlighed for at du også har noget insulinresistens, hvorfor sukker ikke er godt. Hvis ikke du har pco, skulle sukker ikke påvirke din fertilitet om sådan.

Anmeld

25. juni 2012

tarkoflen

Jeg har tænkt det samme, så jeg følger lige med her

Jeg har endometriose, men ikke pco, hvor jeg kan læse, at det kan give problemer...

Anmeld

26. juni 2012

mor2100kbh

Jeg burde ikke umiddelbart fejle noget og har da også fået en sund og rask "ikke planlagt" datter selvom jeg spiste en del mindre ordentlig mad og en del mere sukker ting dengang.

Så dejligt at vide at jeg nok ikke behøver droppe mine chokolademadder til morgenmad og min cappuchino med sukker i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.