Opskrifter med bulgur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Savannah

Goddag de damer :-)

Jeg er alene hjemme idag og skal lave noget med bulgur.. Det bryder min kæreste sig ikke om så må jo udnytte mulighederne!

Jeg har søgt lidt rundt på nettet men har endnu ikke fundet en opskrift jeg havde lyst til, så kom gerne med jeres bedste opskrifter med bulgur!

Mvh Caroline.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

MyLove E

Sally-Slingshot skriver:

Goddag de damer :-)

Jeg er alene hjemme idag og skal lave noget med bulgur.. Det bryder min kæreste sig ikke om så må jo udnytte mulighederne!

Jeg har søgt lidt rundt på nettet men har endnu ikke fundet en opskrift jeg havde lyst til, så kom gerne med jeres bedste opskrifter med bulgur!

Mvh Caroline.

Jeg plejer bare at lave en bulgur salat. Bulgur og så alle de grønsager jeg nu har lyst til. Og så måske noget kylling filet til:-)

Anmeld

25. juni 2012

Mig24

2 kopper bulgur, 3 kop vand skal koges i lavt varme, når der ikke er mere vand i skal du fjerne den over til et koldt sted så det ikke brænder. Sæt 1 stykke papir ovenpå og på med låget. 10 min efter tager du det væk og så er bulgur klar. Du kan evt komme hakkede tomater i, så bliver den en tomat bulgur eller også kan du lave tatziki ved siden af, med stegte kylling eller kød smager virkelig godt. Eller også salat hvor du blander det med bulgur, så det bliver en bulgur salat. 

Anmeld

25. juni 2012

Savannah

Tak for jeres svar Jeg tror jeg prøver at lave en salat med kylling!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.