Kolikbørn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg blev mor for første gang i novenber 2011, men til min store overraskelse viste det sig at min dejlige søn havde kolik Han skreg konstant i 4 måneder...

Men nu er det heldigvis over og han er begyndt at blive glad igen.. Da det stod på sagde jeg til mig selv at jeg aldrig skulle have flere igen, men nu er jeg begyndt at blive så forfærdelig skruk igen! Vil vente til han er lidt større, Er bare så bange for at den næste også har kolik! 

Mit spørgsmål er så:

Jer med kolikbørn hvornår var i klar til den næste kom, hvor mange år imellem?

Havde den næste også kolik?

Håber på lidt svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

mariah83

Jeg havde det ligesom dig - men da han blev 1 år gik vi igang med at lave nr.2. der er lige knap 2 år imellem dem. 

<hun var det roligeste barn, dog lidt ked om aftenen, men ikke kolikbarn. Nu er de 1½  og 3½ og sikke et temperament den lille dame har fået - men skønne er de alligevel. 

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

mariah83 skriver:

Jeg havde det ligesom dig - men da han blev 1 år gik vi igang med at lave nr.2. der er lige knap 2 år imellem dem. 

<hun var det roligeste barn, dog lidt ked om aftenen, men ikke kolikbarn. Nu er de 1½  og 3½ og sikke et temperament den lille dame har fået - men skønne er de alligevel. 

Dejligt, at nummer 2 ikke havde kolik også Kan læse du også hurtig fik lysten til en til

Anmeld

25. juni 2012

TbCp

Anonym skriver:

Jeg blev mor for første gang i novenber 2011, men til min store overraskelse viste det sig at min dejlige søn havde kolik Han skreg konstant i 4 måneder...

Men nu er det heldigvis over og han er begyndt at blive glad igen.. Da det stod på sagde jeg til mig selv at jeg aldrig skulle have flere igen, men nu er jeg begyndt at blive så forfærdelig skruk igen! Vil vente til han er lidt større, Er bare så bange for at den næste også har kolik! 

Mit spørgsmål er så:

Jer med kolikbørn hvornår var i klar til den næste kom, hvor mange år imellem?

Havde den næste også kolik?

Håber på lidt svar

Liva havde kolik og vi fik nr. 2 da hun var 4 1/2 år.
Han havde ikke kolik.... men fik så en masse andet dumt i stedet

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Liva havde kolik og vi fik nr. 2 da hun var 4 1/2 år.
Han havde ikke kolik.... men fik så en masse andet dumt i stedet

Har læst det du har været igennem med din søn Der ville kolik jo nærmest være igenting i forhold til..

Anmeld

25. juni 2012

TbCp

Anonym skriver:

Har læst det du har været igennem med din søn Der ville kolik jo nærmest være igenting i forhold til..

Hah ja havde vi vidst hvad der ville komme, så havde vi gerne taget endnu et kolikbarn

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Hah ja havde vi vidst hvad der ville komme, så havde vi gerne taget endnu et kolikbarn

Kan jeg godt forstå

Anmeld

25. juni 2012

wamse

Min mellemste søn havde kolik i 4 mdr, og stod stort set alene med ham og hans bror. Der gik 10 år inden jeg fik nr 3 Som så også havde kolik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.