Er helt skidt igen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

MyLove E

Ih altså!!!!!!
Jeg syntes lige det var begyndt at gå den rigtige vej og at jeg fik det meget bedre. Men de sidst 5-6 dage har jeg været ramt af KÆMPE hovedpine. Det minder om noget migræne...
Jeg kan ingen ting hvis jeg rejser mig fra seng hammere mit hoved helt vildt.
Det sidder lige over øjne og trækker ned over resten af ansigtet og giver lidt små kramper over øjnlågene..

Jeg har ikke lyst til at spise noget er bare træt og har så ondt.

Ingen smertestillende virker.. Jeg får nogle anti dep piller. Ved ikke om det kan være dem der giver mig det..

Ih undskyld der kommer endnu et træls indlæg fra mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

L&V

Tauf skriver:

Ih altså!!!!!!
Jeg syntes lige det var begyndt at gå den rigtige vej og at jeg fik det meget bedre. Men de sidst 5-6 dage har jeg været ramt af KÆMPE hovedpine. Det minder om noget migræne...
Jeg kan ingen ting hvis jeg rejser mig fra seng hammere mit hoved helt vildt.
Det sidder lige over øjne og trækker ned over resten af ansigtet og giver lidt små kramper over øjnlågene..

Jeg har ikke lyst til at spise noget er bare træt og har så ondt.

Ingen smertestillende virker.. Jeg får nogle anti dep piller. Ved ikke om det kan være dem der giver mig det..

Ih undskyld der kommer endnu et træls indlæg fra mig..

Man kan godt få frygtelig ondt i hovedet af anti dep piller.. Hvis det er noget der kommer ofte ville jeg prøve og snakke med lægen om det er en bivirkning ved dem du får og om i evt ska skifte

Anmeld

25. juni 2012

Solstrålebørn

Hvor er det altså bare noget øv...  Håber det snart forsvinder helt væk... 

Anmeld

25. juni 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Man kan godt få frygtelig ondt i hovedet af anti dep piller.. Hvis det er noget der kommer ofte ville jeg prøve og snakke med lægen om det er en bivirkning ved dem du får og om i evt ska skifte

eg ringe til lægen i morges. Hun kunne ikke give mig tider frem ad og jeg orke bare ikke i dag. Så skal ringe igen i morgen..

Anmeld

25. juni 2012

MyLove E

Solstrålebørn skriver:

Hvor er det altså bare noget øv...  Håber det snart forsvinder helt væk... 

Tak ja det håber jeg også.. Det er svært at være Kone og Mor når man har det sådan her...

Anmeld

25. juni 2012

L&V

Tauf skriver:

eg ringe til lægen i morges. Hun kunne ikke give mig tider frem ad og jeg orke bare ikke i dag. Så skal ringe igen i morgen..

Ja prøv det for det er bare ik meningen man ska få det dårligere af de piller der sku hjælpe en.. Jeg var godt nok igennem mange før de fandt dem der passede til mig.. Du må altid skrive hvis du vil snakke om det har selv fået det i nogle år efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.