Barnevogne: emmaljunga Kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. juni 2012

morethanperfect

MIWULA skriver:

Nej de er ikk så store når det er kombivogne men den er da større end de nyere emmaljunga.  

Det har du ret i

Ihh hvor øv .. Hmm .. Snakker lige med kæresten om det .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Det har du ret i

Anton var og er stadig en lille fyr, men han kunne ligge i barnevognsdelen indtil han fyldte 1 år

Nu har vi en altanbarnevogn og er vi ude, så sover han i klapvognsdelen

Anmeld

25. juni 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Anton var og er stadig en lille fyr, men han kunne ligge i barnevognsdelen indtil han fyldte 1 år

Nu har vi en altanbarnevogn og er vi ude, så sover han i klapvognsdelen

Jaaa .. Men vi havde også en kombi til Oscar , og han kunne kun ligge i den til han var 6 mdr.. 
Gider bare ikke tage nogle chancer for jeg syns det er ærgerligt hvis vi skal til at invisterer i en ny

Anmeld

25. juni 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Jaaa .. Men vi havde også en kombi til Oscar , og han kunne kun ligge i den til han var 6 mdr.. 
Gider bare ikke tage nogle chancer for jeg syns det er ærgerligt hvis vi skal til at invisterer i en ny

Ja, det er ikke længe  vi købte en kombivogn, fordi vi bor i lejlighed og ikke har mulighed for at sætte vognen i opgangen

Anmeld

25. juni 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Ja, det er ikke længe  vi købte en kombivogn, fordi vi bor i lejlighed og ikke har mulighed for at sætte vognen i opgangen

De er også mega smarte .. Nu flytter vi jo så godt nok i hus , men derfor er de stadig smarte

Vi skulle egentlig bare have en barnevogn , men tænkte vi ligeså godt kunne købe en kombi , hvis vi kan finde en med langt liggemål .. 

Anmeld

25. juni 2012

K&S

De er også mega smarte .. Nu flytter vi jo så godt nok i hus , men derfor er de stadig smarte

Vi skulle egentlig bare have en barnevogn , men tænkte vi ligeså godt kunne købe en kombi , hvis vi kan finde en med langt liggemål .. 

Hvis I skal have en med langt liggemål tror jeg det bliver en klapvogn med lift i - jeg mener ikke at man kan få kombivogne med langt liggemål

Anmeld

25. juni 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Hvis I skal have en med langt liggemål tror jeg det bliver en barnevogn med lift i - jeg mener ikke at man kan få kombivogne med langt liggemål

Altså jeg har set en , men kan ikke huske hvilket mærke det var 

Anmeld

25. juni 2012

MIWULA

morethanperfect skriver:

Det har du ret i

Bare iorden 

Anmeld

25. juni 2012

MIWULA

Altså jeg har set en , men kan ikke huske hvilket mærke det var 

Jeg har set nogen bruger emmaljungas store barnevognskasser på kombivogne men ved ikk om det er iorden hvis man tænker i sikkerhed.  Eller prøv og kig på hjemmesiden www.flip-flap.dk mener deres kombivogne har et stort liggemål men er ikk sikker. 

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Anmeld

28. juni 2012

MIWULA

1500 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.